۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۳۰۹۴
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

بسیج حافظ ارزش های انقلاب و دین است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در حفظ انسجام کشور، گفت: بسیج حافظ و حامی ارزش های انقلابی و دینی در کشور است.
سردار ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  ظهر امروز در سومین مجمع عالی بسیج استان کرمانشاه عنوان داشت: بسیج قدرتی برخاسته از بطن جامعه است که از دل مردم و قشرهای مختلف ظهور کرد.


ریحانی تصریح کرد: بسیج در عرصه انقلاب خوش درخشید و پس از انقلاب نیز بسیجیان همواره در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی حضور فعال داشته و اثرگذار بوده اند، بسیج بازوی نیرومند و چشم امید ملت و نظام است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: نقش بسیج در مقابله با دشمنان در تمام عرصه ها غیرقابل انکار است، این نقش اثرگذار در شرایط کنونی جامعه اهمیتی دو چندان یافته است.


وی بسیج را مایه دلگرمی دوستان و نا امیدی و وحشت دشمنان دانست و گفت: بسیجیان با حفظ بصیرت و هوشیاری در مقابل هجمه های دشمنان قد علم کرده و اجازه تعدی به امنیت و حریم کشور را به مستکبران نمی دهند.


ریحانی بیان داشت: حفظ هوشیاری و بینش عمیق، سدی بزرگ در مقابل نفوذ دشمنان به کشور بوجود می آورد و نیازمند برنامه ریزی و حفظ انسجام مردم است، این انسجام با اقدامات به موقع و بجای بسیج محقق می شود به طوری که در 37 سال گذشته دشمنان نتوانستند اخلالی در امور کشور ایجاد کنند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بسیج را حافظ ارزش های انقلابی و دینی در کشور دانست و ابراز داشت: اکنون بسیجیان باید در جهت خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان وارد میدان عمل شده و اجازه تعدی و دست درازی به خاک کشور را به احدی ندهند.


وی در پایان اظهار داشت: بسیج همواره در جهت حفظ و تحقق اهداف والای نظام گام برداشته و اکنون در شرایط جنگ نرم، ایفای نقش بسیج و بسیجیان بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است از این رو باید با افزایش بصیرت دینی و ولایت پذیری برای حفظ و ارتقای اقتدار ایران اسلامی گام برداشت./857/202/ب3

ارسال نظرات