۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۱۴۶۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

اعتقاد قلبی به خدا رمز ماندگاری امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در جمع طلاب و روحانیان خواهر استان کرمانشاه، گفت: امام خمینی با اعتقاد قلبی به خداوند متعال ماندگار شد.
حجت الاسلام فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه شامگاه گذشته در جمع طلاب و روحانیان اظهار داشت: خداوند متعال به بنیانگذار انقلاب عظمت و محبوبیت عطا کرد و این موهبت الهی موجب مقبولیت و نفوذ کلام ایشان در میان ملت ایران و دیگر ملل مسلمان شد.

 


حجت الاسلام فتحی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: رمز موفقیت و سعادت انسان ها در گرو تمسک جستن به آیات قرآن کریم است.

 


وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با تمام وجود آیات قرآن کریم را در انقلاب اسلامی به منصه اجرا گذاشت، خداوند متعال با ایجاد مقدماتی، انسان را به طور فطری متوجه قدرت برتر خدا کرد.

 


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: هیچ حرکتی در جهان خارج از اراده خداوند متعال رخ نمی دهد، تکیه انسان بر خداوند موجب موفقیت وی در برابر دشمنان است زیرا همه اسرار عالم در دست خداوند است.

 


حجت الاسلام فتحی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت خداوند قدم به میدان گذاشت و خدا بخشی از نهان هستی را برای امام راحل نمایان کرد و عظمتی به وی عطا کرد که انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

 


وی ابراز داشت: امام راحل (ره) به کسی جز خدا تکیه نکرد و با علم و آگاهی گام برداشت و جهان را تحت تاثیر قرار داد و متحول کرد، امام خمینی (ره) به خوبی درک کرده بود که نباید جز عبودیت به چیزی اندیشید.

 


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: آگاهی و اعتقاد قلبی دو رکن موفقیت و ماندگاری شخصیت امام راحل(ره) است زیرا ایشان جز به کسب رضای الهی به چیزی فکر نمی کرد و هدف و غایت ایشان مقام قرب الهی بود.

 


حجت الاسلام فتحی در پایان گفت: مربی زمانی موفق است که از دوست و دشمن غافل نشده و نظارت اکمل بر شاگردانش داشته باشد، امام خمینی (ره) به ملت ایران و جهان اسلام آگاهی بخشید و با افشاگری و تربیت شاگردانی صالح و شایسته انقلابی عظیم رقم زد./857/202/ب1

ارسال نظرات