۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۵۲۳۳
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

واکنش عضو خبرگان رهبری به اظهارات غیر مسؤولانه هاشمی/ پذیرفته نیست فردی داوطلب انتخابات شود و روند آن را نپذیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه کاندیداها قبل از هر چیز باید پایبندی عملی خود به قانون اساسی را به اثبات برسانند، گفت:کسی که در صدد قانون شکنی و مقابله با قانون باشند قطعا نمی تواند در حیطه قانون به وظایف قانونی یک مسؤول جمهوری اسلامی عمل کند.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات عجیب اخیر آقای هاشمی رفسنجانی گفت: باید توجه داشته باشیم آنچه که از ارکان موفقیت نظام و پایداری آن بوده، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و انسجام بین مسؤولان و ملت رشید ایران است.


وی افزود: امروز بیش از هر روز دیگر به حفظ وحدت و انسجام نیاز داریم، هرگونه اظهار نظری که خدشه ای در عظمت انقلاب، بزرگی امام و اطاعت از رهبری وارد کند غیر مسؤولانه بوده و به یقین مورد پسند دوستداران انقلاب نخواهد بود.


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که هرکس در هر جایگاهی که قرار گرفته باید در راستای وحدت جامعه تلاش کند، اظهار داشت: هر اندازه مسؤولیت خطیرتر و قرب به انقلاب و آرمان های امام بیشتر مسلما توقع در حفظ آرمان ها، پایبندی به نظام اسلامی، تلاش در حفظ وحدت و سربلندی نظلم اسلامی بیشتر خواهد بود.


وی ادامه داد: همه به ویژه کسانی که داعیه سیاستمداری دارند باید با زمان شناسی و موقعیت سنجی متوجه وضعیت حساس کنونی باشند تا با برگزاری انتخاباتی پرشور و مسؤولانه بار دیگر مشت محکمی به سینه استکبار زده و با به صحنه آوردن اکثریت مردم بتوانیم به وظیفه انقلابی، ایرانی و اسلامی خود عمل کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان این که هر کس که برای انتخابات داوطلب شده باید پایبند به قانون اساسی باشد، ابراز داشت: در هیچ جای دنیا از هیچ کسی پذیرفته نیست که با قانون اساسی مخالفت کند و در عین حال از مزایای قانون برخوردار باشد.


وی عنوان کرد: همه کاندیداها قبل از هر چیز باید پایبندی عملی خود به قانون اساسی را به اثبات برسانند تا مورد اعتماد ملت قرار گیرند و الا کسی که در صدد قانون شکنی و مقابله با قانون باشند قطعا نمی تواند در حیطه قانون به وظایف قانونی یک مسؤول جمهوری اسلامی عمل کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات