۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۲۷۸
امام جمعه موقت کاشان:

میزان وابستگی به امام در حفظ آرمان های ایشان و تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: ملت ما میزان وابستگی به امام راحل عظیم الشأن را در حفظ آرمان‌های اصیل امام می‌داند و بزرگترین آرمان سیاسی امام حمایت جانانه از ولی فقیه است.
حجت الاسلام علي احتشام امام جمعه موقت كاشان
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: کسانی که این روزها دست چدنی مستکبرین را مخملین تصویر می‌کنند یا انقلابیون خسته و وامانده هستند و یا وابستگان ترسیده زورگویان جهانی، آنچه که بارها تا آخرین روزهای عمر امام راحل بر آن تأکید شد تا جایی که در منشور استقامت حضرت امام 48 مرتبه با مرگ بر آمریکا و ایستادگی در برابر این جهان‌خوار مستکبر بر آن پای فشرده‌اند چیزی نیست که از حافظه تاریخی انقلابی ملت ما محو شدنی باشد.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: کسانی که خود خسته یا ترسیده‌اند، قصد بازسازی ضعف و زبونی خود با تحلیل نابجا و تحریف شخصیت امام راحل عظیم الشأن دارند؛ ولی ملت بزرگ ما چنانچه تاکنون بر آرمان استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان که شعار اصلی انقلاب ماست پای فشرده‌اند همچنان به دور از هیاهوهای مستکبرین جهانی و دنباله‌روان داخلی آنان ولو در برهه‌ای لباس جنگ به تن کرده باشند ایستادگی کرده و عمود خیمه انقلاب که مبارزه با جهانخواران است را تقویت می‌کنند.
 
حجت الاسلام احتشام ابراز داشت: اگر بتوان رطوبت را از ذات آب منحی کرد و نور و حرارت را از آتش جدا، خواهیم توانست استکبار ستیزی را از انقلاب کبیر اسلامی جدا کنیم.
 
وی هر دو فرض پیشین را محال ارزیابی و تصریح کرد: جدایی استکبار ستیزی از انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران نا ممکن و ممتنع است، همه دنیا، آنجا که صدای این انقلاب رسیده است می‌دانند که تنها نقطه امید برای مظلومین در مبارزه جهانی با ظالمین استفاده از عنصر استکبار ستیزی رهبری مقتدر این انقلاب و ملت با صلابت ایران اسلامی است.
 
امام جمعه موقت کاشان نتیجه گرفت: تا ما هستیم، انقلاب هست و تا انقلاب هست فریاد مبارزه با مستکبرین که در شعار جهانی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل متجلی است نمود خواهد داشت.
 
حجت الاسلام احتشام در پاسخ به این سؤال که به نظر شما فرزندان راستین امام خمینی (ره) چه کسانی هستند تصریح کرد: در طول تاریخ کم نبوده‌اند از بیوت انبیاء و اولیاء کسانی که یا از پشت به پدران خنجر زده‌اند و یا لااقل نتوانستند آرمان‌های نبی یا وصی را آن گونه که باید و شاید پاسداری کنند.
 
وی با اشاره به همسر حضرت موسی (ع) ادامه داد: او با اینکه خود دختر شعیب پیامبر است در برابر وصی حضرت موسی (ع) ایستاد و مقابله کرد و جنگید؛ در بین فرزندان امامان ما جعفر کذاب و فرزند امام صادق (ع) نمونه‌ای روشن از انحراف در وابستگان به بیت امامت هستند.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: ملت ما میزان وابستگی به امام راحل عظیم الشأن را در حفظ آرمان‌های اصیل امام می‌داند و بزرگترین آرمان سیاسی امام حمایت جانانه از ولی فقیه است؛ اگر کسانی بدون هیچ ارتباط ژنتیک با امام راحل در کشورهای دیگر مانند عراق، لبنان و سوریه از آرمان اصیل امام که ولایت فقیه است حمایت کنند فرزند راستین امام راحل محسوب می‌شوند.
 
حجت الاسلام احتشام ابراز داشت: اگر کسانی با پیوند ژنی با امام راحل عظیم الشأن بنای بر تبعیت از ولایت و ولی نداشته باشند قطعاً روح امام راحل را آزرده‌اند.
 
وی در پایان گفت: همه ما باید همانگونه که تاکنون تحت زعامت ولی فقیه آرمان‌های امام عظیم الشأن را پاس داشته‌ایم همچنان راه امام راحل را با هدایت رهبر معظم انقلاب به مسیر خود ادامه دهیم./836/ت302/ج
ارسال نظرات