۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۷۱۶۲
حجت الاسلام جلالی مطرح کرد؛

ضرورت اتحاد اصولگرایان با تدبیر و اندیشه

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به فضای انتخاباتی کرمان، گفت: جریان اصلاحات به دنبال این بود که در کرمان بین اصول گرایان تفرقه و اختلاف اکنی کند؛ بر همین اساس لازم بود تدبیری اندیشیده شود تا این هدف محقق نشود و اصلاح طلبان به مطلوب خویش دست نیابند.
حجت الاسلام جلالي حجت الاسلام حسين جلالي
حجت الاسلام حسین جلالی استاد حوزه علمیه قم و رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به فضای انتخاباتی کرمان، گفت: جریان اصلاحات به دنبال این بود که در کرمان بین اصول گرایان تفرقه و اختلاف بیافتد؛ بر همین اساس لازم بود تدبیری اندیشیده شود تا این هدف محقق نشود و اصلاح طلبان به مطلوب خویش دست نیابند.
 
وی افزود: تشخیص دادم حضور بنده در انتخابات سبب تفرقه بین جبهه اصول گرایان شود؛ بنابراین از شرکت در انتخابات خودداری کردم.
 
حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که تنها امید اصلاح طلبان تفرقه بود، گفت: تنها امید جریان اصلاحات، تفرقه بین اصول گریان بود که با هوشمندی و تدبیر کنترل شد.
 
این استاد حوزه علمیه گفت: اگر چه نتایج تایید صلاحیت ها چیز دیگری را نشان می دهد؛ لکن ما مامور به وظیفه بودیم و بر همین اساس تصمیم گیری کردیم.
 
حجت الاسلام جلالی گفت: در کرمان ما از لیست ائتلاف اصول گرایان حمایت خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: البته اگر یقین پیدا کنیم که شخصی به ضرر انقلاب و مردم کرمان در لیست آمده است و حضور او برای نظام مصلحت و منفعت ندارد، قطعا نظر خود را اعلام خواهیم داشت و از حمایت خود دست خواهیم کشید.
 
حجت الاسلام جلالی در پایان با اشاره به معیار لیست های انتخاباتی ائتلاف اصول گرایان، گفت: اصول گرایان باید به دنبال افرادی باشند که عمکرد انقلابی دارند و آرمان های انقلاب را پی گیری می کنند و با تمام وجود خود را سرباز رهبری می‌دانند ./9701/302/ب3
ارسال نظرات