۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۱۸۶۶۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

دفاع از حریم حضرت زینب دفاع از خط شهادت و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این طلبه شهید در استان گفت: شهید اسدی همیشه دغدغه فرهنگی داشت و برای ترویج فرهنگ اسلامی در استان کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
علي عباسي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین، ظهر امروز در مراسم استقبال از طلبه شهید حجت اسدی که با حضور باشکوه جمعی از مدیران، اساتید، طلاب و روحانیون ائمه جمعه و مردم ولایت‌مدار استان از مقابل صدا سیمای مرکز قزوین برگزارشد، با اشاره به شخصیت این شهید والامقام گفت: شهید اسدی شخصیتی بود که سال‌ها در حوزه علمیه قزوین مشغول فراگیری دروس حوزوی بودو منشا اثر و تاثیر گزاری در حوزه علمیه قزوین بود.

 

وی در ادامه افزود: اخلاص و تواضع این طلبه شهید در بین دوستان و اساتید حوزه علمیه فراموش نشدنی است و مسیری که این سرباز امام زمان انتخاب کرده بود، به آن اعتقاد قلبی داشت.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به حضور شهید اسدی در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید اسدی حتی در ایام نوروز به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می‌رفت واین یادمان‌ها را با همان اخلاص همیشگی برای زائران راهیان نور آماده می‌کرد.

 

شهید اسدی همیشه دغدغه فرهنگی داشت

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این طلبه شهید در استان گفت: شهید اسدی همیشه دغدغه فرهنگی داشت و برای ترویج فرهنگ اسلامی در استان کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

 

وی یکی از کارهای ماندگار شهید اسدی را بر پایی موکب کربلا دانست و ابراز کرد: این شهید بزرگوار با شرایط خاص و سختی به مدت یک ماه در عراق حضور داشت و فضا را برای زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی آماده می‌کرد.

 

دفاع از حریم حضرت زینب دفاع از خط شهادت و ولایت است

حجت الاسلام عباسی با اشاره به نقش تاثیر گزار مدافعین حرم اظهار کرد: دفاع از حریم حضرت زینب(س) دفاع از خط شهادت ودفاع از ولایت است که امروز جوانان دلاور وشجاع ایران اسلامی این اجازه را به دشمنان نخواهند داد تا به حرم حضرت زینب(س) تعدی و جسارت نمایند.

 

وی در پایان حضور پرشور و بی‌نظیر مردم استان قزوین در استقبال از این شهید طلبه بسیجی را نشان دهنده عشق وارادت مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان به آرمان‌های والای شهدا وولایت عنوان کرد و افزود: امروز این حضور باشکوه در تاریخ پر افتخار این استان شهید پرور، ماندگار خواهد شد.

 

گفتنی است مراسم وداع با شهید طلبه با حضور طلاب اساتید روحانیون و خانواده معظم شهدا در مسجد المهدی مینودر برگزار و با این شهید وداع کردند.

 

همچنین پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در شهرهای البرز ومحمدیه نیز انتقال و مردم این شهرستانها بار دیگر با این شهید تجدید میثاق دوباره بستند./873/202/ب3

ارسال نظرات