۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۴۱۲
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

حضور گسترده در انتخابات نشانگر ولایت مداری و دشمن ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که حضور گسترده مردم نشانگر ولایت مداری ملت ایران است، گفت: مردم ما با حضور پرشور و پرنشاط خود نقشه های دشمنان را خنثی کرده و زمینه ناامیدی آنان را فراهم کردند.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی، اظهار داشت: انتخابات از عرصه های مهمی است که مورد توجه همگان و استکبار جهانی قرار دارد که مردم ما حضوری ارزشمند داشتند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که حضور گسترده مردم نشانگر ولایت مداری ملت ایران است، بیان داشت: مردم ما با حضور پرشور و پرنشاط خود نقشه های دشمنان را خنثی کرده و زمینه ناامیدی آنان را فراهم کردند.


وی خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حماسی در پای صندوق های رأی در سرنوشت سیاسی خویش شرکت کرده و پاسخ شایسته ای به همه بدخواهان اسلام و انقلاب دادند.


یوسفیان ملا افزود: مردم ما همواره حضوری حماسی و پرشور در پای صندوق های رأی داشته و در صحنه های مورد نیاز فعال و پرنشاط حاضر می شوند.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز هفتم اسفند نشان دادند همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای انقلابی قرار داشته و در این راستا ثابت قدم و استوار هستند.


وی با بیان این که این حضور گسترده مردم معادلات دشمنان نظام اسلامی را به هم زده است، گفت: ضرورت دارد قدردان این حضور ارزشمند بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات مردم به کار گیریم.


منتخبت مردم آمل و لاریجان در دهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به این که ضرورت دارد مدیران از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کرده و در این مسیر ارزشمند کوشا و پرتلاش باشند، افزود: مردم ما با بصیرت، هوشیاری و آگاهی در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و حماسه عظیم و ارزشمندی از سوی خود خلق کردند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حداکثری در سرنوشت خویش مشارکت کرده و در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه گام برداشتند.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با قدردانی از مردم شهرستان هزارسنگر آمل در اعتماد مجدد به وی و حضور در مجلس شورای اسلامی برای چهارمین دوره متوالی از حوزه انتخابیه آمل و لاریجان، افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم تمام توان خود را برای احقاق حقوق مردم به کار گیریم./1314/302/ب1

ارسال نظرات