۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۴۳۳۴
مدیر اداره کل فرهنگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه:

ستاد پیگیری مطالبات رهبر انقلاب عملا کاری نکرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با ابراز تأسف از اینکه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه های علمیه بر زمین مانده است، گفت: 8 سال پیش ستادی به این منظور تأسیس شده است اما کسی از آنها بازخواست نمی کند که در طول این مدت چه کاری به صورت عملی انجام داده اند.
محمود مقدمي  مدير کل فرهنگي معاونت تهذيب حوزه

حجت الاسلام محمود مقدمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت تبیین ویژگی های طلبه تراز انقلاب اسلامی و حوزه انقلابی، اظهار داشت: لازم است در مدراس علمیه تربیونی اختصاص داده شود تا دیدگاه طلاب در این زمینه منعکس شود.

وی افزود: همچنین می توان در این زمینه به سراغ اعضای مجمع نمایندگان و فضلای حوزه علمیه رفت و از آنها مطالبه کرد تا در این عرصه جریان سازی شود؛ این کار یکی از نیازهای جدی حوزه است.

مدیر اداره کل فرهنگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه با تأکید بر اینکه باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفتمان رایج در حوزه باشد، گفت: افزون بر آن باید مطالبات رهبر انقلاب نیز حوزه پیگیری شود.

حجت الاسلام مقدمی خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه ستادی برای پیگیری مطالبات رهبری از حوزه تشکیل شد اما متأسفانه کسی آن بازخواست نمی کند که با گذشت 8 سال از تشکیل این ستاد، عملا چه کاری صورت گرفت است.

وی با اشاره به اینکه گزارشاتی از عملکرد این ستاد ارائه شده است، گفت: این گزارشات تنها در کاغذ آمده و خروجی دیگری نداشته است؛ به نظر می رسد پیگیری این موضوع باید به یک مطالبه عمومی در میان طلاب تبدیل شود./928/ت303/س

ارسال نظرات