۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۲۴۶۷۳
امام جمعه ارومیه:

کانون‌های مساجد برای حضور بیشتر جوانان در مساجد برنامه ریزی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری با برنامه ریزی مناسب جوانان را به سوی مساجد سوق دهند.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار کارکنان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به اهمیت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: در تمامی کارها اگر رضایت خداوند مد نظر باشد اجر و پاداش دارد اما اگر کار، کار فرهنگی باشد، اجر و پاداش آن صدچندان می شود.


وی با اشاره به اهمیت برخی شغل‌ها نسبت به سایر مشاغل، گفت: کار فرهنگی و تربیتی کار انبیا و امامان معصوم بوده است، بنابراین ارزش و اهمیت آن بیشتر است.


امام جمعه ارومیه با بیان این که مسائل فرهنگی و تربیتی باید در رأس امور قرارگیرد، خاطرنشان کرد: در کارهای فرهنگی باید خالصانه عمل کرد تا به نتایج مطلوب رسید، اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد خوب است.


وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار مهم است و اگر موفق عمل شود می تواند بسیار مؤثر واقع شود.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: کانون های فرهنگی هنری می تواند با برنامه ریزی دقیق و مناسب جوانان را به سمت مساجد سوق دهد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان با اشاره به نام گذاری سالجاری به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: کانون های مساجد می توانند با جذب بیشتر جوانان و گسترش جامعه هدف در راستای تحقق شعار سال گام های مؤثری بردارند.


حجت الاسلام ابوذر بیگی، مسؤول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ارائه کرد./936/202/ب1

ارسال نظرات