۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۲۳۵۶۳
عضو مؤسسه سیدالشهدای قم:

طلاب و روحانیان سرداران اسلام در جنگ فرهنگی علیه دشمنان هستند

عضو مؤسسه سیدالشهدای قم گفت: جنگ فرهنگی عظیمی علیه اسلام از سوی دشمنان آغاز شده و طلاب و روحانیان سرداران اسلام در جنگ فرهنگی علیه دشمنان هستند.
ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی شهرجردی از راویان دوران دفاع مقدس در موسسه سیدالشهدای قم صبح امروز با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه ابراز داشت: شیعه واقعی کسی است که محبت خود به امام و ولایت را در عمل نشان داده و اثبات کند.


راوی دفاع مقدس تصریح کرد: تنها سخن گفتن از محبت به اهل بیت و ولایت کافی نیست بلکه شیعه حقیقی در راه شناخت ولی فقیه گام بر می دارد و با تمام وجود، خود را وقف ولی و سرپرست خود می کند و در راه ولایت و عشق به ولی، سرسپرده محبوب است.


وی خاطرنشان کرد: به طور مثال اگر کسی خود را سرسپرده و محب امام علی (ع) می داند باید در راه شناخت سیره ایشان تلاش و جهد داشته باشد و به بهترین وجه بتواند پاسخگوی شبهات در خصوص ولی و امام خویش باشد.


حجت الاسلام شهرجردی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) بیان داشت: یکی از خصوصیات شیعه به نقل از امام رضا (ع)، این است که خود را هدیه به ولایت کند یعنی خود را در راه ولی فقیه وقف و فکر، احساس، عمل و رفتار خود را منطبق با معیارهای مورد تایید ولی فقیه کند.


وی پس از نقل خاطرات و بیاناتی از زندگی شهدای انقلاب اظهار داشت: محب واقعی باید شادی و نشاط معنوی داشته باشد تا بتواند در جامعه اثرگذار باشد.


راوی دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان جنگ فرهنگی عظیمی را علیه کشور و اسلام و انقلاب راه اندازی کرده اند، طلاب و حوزه های خواهران و برادران و سایر جوانان مومن و انقلابی سرداران اسلام در این جنگ فرهنگی هستند.


حجت الاسلام دستجردی عنوان داشت: جوانان باید با کسب آگاهی و علم و اطلاعات کافی برای مقابله در این جنگ آماده شده و با حفظ شور و نشاط معنوی، قدرتمندانه در این جنگ بزرگ ورود پیدا کنند.


وی در پایان گفت: نباید اجازه داد دشمنان به اهداف شیطانی خود دست یابند بلکه باید آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند همچنان که پیش از این دشمنان را در جنگ علیه اسلام و جمهوری اسلامی ناکام گذاشتند./202/857/ب1

ارسال نظرات