۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۲۵۰۱۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

ادامه راه امام خمینی تنها با بصیرت و صبر میسر است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه همه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در وجود امام خمینی (ره) متبلور شده بود، گفت: ادامه راه امام راحل تنها با بصیرت و صبر میسر است.
حجت الاسلام سالاری- ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد استان خراسان شمالی، اظهار کرد: در دوران رژیم ستم‌شاهی در ایران چیزی جز خفقان، اختناق و ترس در بین مردم نبود اما با رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه این فضای سنگین شکسته شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) آیینه تمام‌ نمای ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، ادامه داد: همه ارزش‌های انقلاب و اسلام در وجود با برکت امام راحل تبلور یافته بود.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه بر این اساس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید در طول سال و در این ایام به صورت ویژه برای ترویج و تبیین آرمان‌های امام راحل در سطح جامعه اسلامی تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: درواقع همان‌گونه که رهبری نیز فرمودند ادامه راه امام راحل تنها با بصیرت و صبر میسر است.

 

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه تلاش برای برگزاری پرشور و شعورتر مراسم ارتحال امام راحل اولویت ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در استان است، افزود: در این رابطه امسال توانسته‌ایم به نسبت سال قبل سهمیه بیشتری برای اعزام زائر به مرقد مطهر امام راحل کسب کنیم.

 

رییس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد استان خراسان شمالی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان برای برگزاری مراسم این ایام، اظهار کرد: حضور روحانیان باعث ارتباط معنوی و ایجاد زمینه لازم به منظور تبیین آرمان‌ها و سیره امام راحل و ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌شود.

 

وی در ادامه از حضور نیافتن مدیران و مسؤولان برخی از نهادها و دستگاه‌های عضو ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) استان در جلسات این ستاد انتقاد کرد و گفت: همه مسؤولان و مدیران جایگاه و سمت خود را مدیون امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی هستند و وظیفه دارند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد یکی از مهم‌ترین ستادهای استانی در طول سال است، خاطرنشان کرد: عدم حضور برخی مسؤولان در نشست‌های این ستاد جای سؤال دارد.

 

وی ادامه داد: اگرچه شاید برخی از تصمیم‌های گذشته باعث تضعیف جایگاه این ستاد شده باشد اما با وجود این عدم حضور برخی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای عضو در نشست‌های ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) پذیرفتنی نیست.

 

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: البته در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چرا که انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بوده و مردم همواره در صحنه حضور دارند اما مسؤولان نیز می‌بایست خود را به مردم برسانند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم محوری بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، گفت: مراسم بزرگداشت چهاردهم خرداد هم‌زمان با نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شده و در سایر شهرستان‌ها نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی افزود: مراسم گرامیداشت قیام خونین پانزدهم خرداد نیز طبق سنوات گذاشته در مرکز استان در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار خواهد شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات