۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۳۰۰۹۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان با تغییر افکار نسل جوان به دنبال تحریف ارزش های ناب انقلاب هستند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر افکار نسل جوان هستند، گفت: آن ها به دنبال تحریف اندیشه های ناب انقلاب و تغییر نظام و شکست انقلاب اسلامی هستند.
انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب ابراز داشت: دشمنان به دنبال تغییر افکار خانواده ها و نسل جوان در کشور هستند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: افکار انسان رابطه مستقیم بر رفتار وی دارد از این رو دشمنان افکار جوانان را نشانه رفته اند و از این راه به دنبال تغییر رفتار اسلامی و فرهنگی دینی در کشور هستند.

 

وی در ادامه بیان داشت: شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هجمه ای گسترده علیه بنیان خانواده در کشور به راه انداخته اند و به دنبال سرد کردن کانون خانواده های ایرانی و فروپاشی بنیان خانواده در کشور هستند.

 

حجت الاسلام یوسفی راد خاطرنشان کرد: خانواده های ایرانی تفکری بر مبنای ارزش های اسلامی را به جوانان و فرزندان خویش منتقل می کنند اما دشمنان به دلیل کینه و عداوت نسبت به دین، قصد کمرنگ جلوه دادن ارزش های دینی در نظر جوانان را دارند و از این راه نسل جوان را از اندیشه های اسلامی دور می کنند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه یادآور شد: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای پیوند اسلام و دموکراسی بنا کرد و مردم مستقیمأ در انتخاب حاکمیت نقش داشتند.

 

وی ایران اسلامی را یکی از نمونه های موفق مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم خود حکومت اسلامی را با آرای خویش برگزیدند و اکنون در هر شرایطی مدافع نظام و انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام یوسفی راد در پایان عنوان داشت: نباید اجازه داد دشمنان اندیشه های ناب انقلاب را تحریف کنند و با تغییر افکار نسل جوان به دنبال تغییر نظام و شکست انقلاب باشند./202/857/ب1

ارسال نظرات