۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۳۳۹۶۲
آیت الله صفایی بوشهری:

جنایات وحشیانه و تاریخی آل خلیفه نشات از جهالت و وابستگی آنان به جهان استکبار دارد

آیت الله صفایی بوشهری در طی بیانیه ای گفت جنایات وحشیانه و تاریخی آل خلیفه که نشات از جهالت و رذالت شخصیتی و وابستگی و مزدوری آنان به جهان استکبار دارد در سالهای اخیر به اوج شقاوت خود رسیده است.
پیام آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محکومیت جنایات آل خلیفه در بحرین و سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: جنایات وحشیانه و تاریخی آل خلیفه که نشات از جهالت و رذالت شخصیتی و وابستگی و مزدوری آنان به جهان استکبار دارد در سالهای اخیر به اوج شقاوت خود رسیده است.

 

این بیانیه تأکید می کند: کشتار و به شهادت رساندن، دستگیری و تبعید، تجاوز به حریم عفت مسلمین، ایجاد محدودیت ها و تنگناهای فرهنگی- سیاسی- اقتصادی برای مردم عزیز و مسلمان بحرین و سرکوب تظاهرات اسلام خواهانه و حق طلبانه، انهدام مراکز دینیو مساجد و دستگیری فعالان حقوق بشر و علمای بزرگ بحرین چون حجة الاسلام و المسلمین شیخ علی سلمان و دیگر مبارزان بحرینی گوشه ای از جنایات این مزدوران سرویس های جاسوسی جهان سلطه است.

 

این بیانیه می افزاید: حکام جنایتکار بحرین در آخرین عمل ضد انسانی و ضد حقوق بشری خود اقدام به سلب تابعیت حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و برخی دیگر از مردم مسلمان آن سرزمین اسلامی نموده است.بدینوسیله این عمل غیراسلامی و ضد انسانی آن حکام مزدور را به شدت محکوم کرده و خواهان لغواین تصمیم نا بخردانه می باشیم.

 

در این بیانیه تأکید شد: بی تردید ادامه اینگونه تجاوزات و ظلم ها به حقوق مسلمین در بحرین عواقبی سخت برای رژیم سفاک حاکم بر بحرین دارد و مسلمانان منطقه صبوری خود را که تا کنون نشان داده اند تبدیل به جهاد انقلابی بر ضد آل خلیفه خواهند نمود که قطعا موجب پشیمانی، حسرت و شکست آن رژیم وابسته و مرتجع و حامیانش خواهد گشت و همانطور که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیان نموده اند راهی جز مقاومت مسلحانه برای مردم بحرین و مسلمانان منطقه برای دفع ظلم و جنایت حکام آل خلیفه و سرنگونی آن باقی نخواهد ماند./846/303/ب3

 

ارسال نظرات