۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۳۷۲۳۶
آیت الله دری نجف آبادی:

مقدس ترین سنگر برای انسان ها اعتقادات و عالم ربانی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مقدس ترین سنگر برای انسان ها سنگر اعتقادات و عالم ربانی است و در سنگر اعتقادات انسان ها می توانند سطح علوم و معارف دینی خود را در راستای تحقق اهداف اسلامی در جامعه بالا ببرند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک بعد از ظهر امروز در جلسه دوره میثاق طلبگی در مدرسه حوزوی امام مهدی (عج)، ابراز کرد: مقدس ترین سنگر برای انسان ها سنگر اعتقادات و عالم ربانی است و در سنگر اعتقادات انسان ها می توانند سطح علوم و معارف دینی خود را در راستای تحقق اهداف اسلامی در جامعه بالا ببرند.

 

وی امام علی (ع) و اهل بیت (ع) را الگوی جامع و کاملی برای مردم در عصر کنونی دانست و افزود: اهل بیت (ع) برای ما انسان ها چراغ راه و هدایت هستند که می توانیم با قرار گرفتن در مسیر آنها از تمامی خطرات و تهیدات دشمنان محفوظ بمانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در دنیا سه گروه انسان وجود دارند یک گروه عالم ربانی هستند، یک گروه به دنبال علم و دانش و کسب معرفت می روند تا به قله ها برسند و یک گروه هم آدم های بی انگیزه و خنثی هستند که با معارف دینی بیگانه اند.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در همه حال دشمنان برای ضربه زدن به اسلام تلاش می کنند و ما باید در برابر این توطئه ها که از جانب اسرائیل، داعش، آل سعود، اروپا و آمریکا شکل می گیرد باید آگاه باشیم و با آنها مقابله کنیم.

 

امام جمعه اراک گفت: امروز در دنیا ارتباط از مرزها عبور کرده و با خطوط تلفن و ماهواره با هر نقطه ای از دینا می توان ارتباط برقرار کرد در حالی که مدیریت فضاها و شبکه های مجازی در اختیار افراد متدین نیست و مدیرت این فضاها با اسرائیل و آمریکا و مخالفان اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز جنگ وسیع تر از قبل شده و جنگ فضای مجازی ناشناخته است، تصریح کرد: باید برای مقابله با دشمنان طلاب و علما، مردم و مسئولان همه هوشیار باشند و سواد فکری، سواد اجتماعی و اعتقادی و سواد خانوادگی خود را ارتقا دهند.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در مرحله بعد برای خنثی کردن این توطئه ها باید مانند یک افسر دستور داد و همه را نسبت به این موضوع اگاه کرد تا هر کسی از هر طریقی که می تواند و با استفاده از ادبیات، شعر، نمایش و فیلم این نقشه ها را خنثی کنیم.

 

امام جمعه اراک یادآور شد: خداوند برای طلاب و کسانی که در این مسیر ورود می کنند زمینه را مهیا کرده تا مستقیم از سفره محمد و آل محمد (ص) بهره مند شوند پس باید با حفظ این مهم طلاب نیز قدر این فرصت را دانسته و هرگز خود را به گناه آلوده نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نوجوانانی که به تازگی به مدارس حوزه علمیه ورود پیدا کرده اند باید چند نکته اساسی را همواره در زندگی خود رعایت کنند تا بتوانند از این فرصت بهترین بهره را ببرند و خود را به خداوند نزدیکتر از قبل نمایند.

 

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: این افراد سعی کنند همیشه با وضو باشند، قرآن قرائت کنند، از گناه دوری کرده و نماز شب را بخوانند، ضمن اینکه صرفه جویی و رعایت احترام به اساتید نیز از واجبات کار این افراد بشمار می رود./842/202/ب3

 

ارسال نظرات