۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۳۷۶۰۴
آیت‌الله مهمان‌نواز:

موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان محروم مایه عزت نظام جمهوری اسلامی است

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات‌دهی مناسب کمیته امداد امام خمینی (ره) به محرومان، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان محروم و موفقیت آن‌ها درزمینه تحصیل مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با دانش‌آموزان کانون جوان پیروان ولایت استان، دانش آموزان و دانشجویان محروم را مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: اینکه با حمایت‌های نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) افراد محروم جامعه نیز امکان تحصیل و طی مراحل و مدارج ترقی را می‌یابند مایه افتخار نظام است.

 

وی افزود: در بیش از سه دهه گذشته نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق شده اهداف حمایتی انقلاب اسلامی را در جامعه اسلامی عملیاتی کند و این روند باید با قدرت و کیفیت بیشتری ادامه داشته باشد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز خطاب به دانش‌آموزان موفق این کانون، اضافه کرد: شما عزیزان مایه افتخار مملکت هستید که با کمترین امکانات توانسته‌اید بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید.

 

وی با ابراز مسرت از موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد، آن‌ها را آینده‌سازان کشور معرفی و خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان و دانشجویان باید بدانند سربلندی ایران اسلامی با دستان آن‌ها رقم خواهد خورد، همان‌طور که پدران آن‌ها توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل دهند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز خطاب به دانش آموزان و دانشجویان حاضر در این مراسم گفت: شما نباید هرگز کوچک‌ترین نگرانی نسبت به موقعیت امروز خود داشته باشد؛ چراکه روز قیامت معنای این عزت بر همگان آشکار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بدانید شما عزیزان در این نظام ارزش دارید و قطعاً خواهید توانست با امکانات موجود به مراحل و مدارج عالی دست یابید.

 

نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بر مشارکت بیشتر مردم درزمینهٔ محرومیت‌زدایی از جامعه تأکید کرد و گفت: دین مبین اسلام دین ایثار و از خود گذشتگی بوده و همه کسانی که در راستای این هدف حرکت می‌کنند نزد خداوند ارج و قرب ویژه‌ای دارند.

 

به گفته آیت‌الله مهمان‌نواز بر این اساس فعالیت‌های کمیته امداد در کشور ارزش بالایی دارد چراکه تمام تلاش متولیان آن این است که در نظام اسلامی هیچ فردی گرسنه سر بر بالین نگذارد و هیچ برهنه‌ای از تهیه پوشاک و ضروریات زندگی ناتوان نباشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: مردم مؤمن و دوست دار اهل‌بیت ایران اسلامی، با پیروی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، بیش از گذشته برای کمک به محرومان وارد میدان شده و مشکلات مستضعفان و نیازمندان را کاهش دهند./202/9314/ب1

ارسال نظرات