۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۰۴۲۰
آیت الله دری نجف آبادی:

اسلام مخالف تروریسم و جنایت است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اسلام با تروریسم و جنایت هرگز ارتباط نداشته و نخواهد داشت، گفت: مدعیان حقوق بشر، خود دست به قتل عام مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه، عراق، افغانستان و بحرین می‌زنند و از آل خلیفه و آل‌سعود خبیث در ظلم به مردم مظلوم یمن و دیگر شیعیان حمایت می‌کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی، به اراک و بازدید از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیاء این شهر، گفت: آمریکا، داعش و آل خلیفه باید بدانند که سردمداران مقاومت اسلامی تنها نیستند.

 

امت اسلامی پیرو راستین ائمه اطهار هستند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جریان های انحرافی و متحجر که با ترور و جنایت هویت گرفته اند در میان مسلمانان و شیعیان جایی ندارند، تصریح کرد: امت اسلامی پیرو راستین امامانشان هستند و امت اسلامی و جامعه شیعی در برابر جریان تروریست و استکبار جهانی متحد و یکپارچه است و تمام قد از مواضع مقاومت اسلامی دفاع می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اسلام با تروریسم و جنایت هرگز ارتباط نداشته و نخواهد داشت، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر، خود دست به قتل عام مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه، عراق، افغانستان و بحرین می‌زنند و از آل خلیفه و آل‌سعود خبیث در ظلم به مردم مظلوم یمن و دیگر شیعیان حمایت می‌کنند.

 

ضرورت مقابله مسلمانان در خاورمیانه با توطئه های دشمن

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تمامی مسلمانان در خاورمیانه در مقابل توطئه های دشمن مقابله می کنند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی هر تهدید، آدم کشی و جنایت را در کشورهای منطقه محکوم می کند و مجموعه مسلمانان در خاورمیانه اجازه دست درازی به بدخواهان نمی دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز استان مرکزی به سبب وجود خانواده‌هایی از شهدای حرم به خود افتخار می کند، اظهار داشت: مدافعان حرم بسیاری در راه مبارزه با داعش در این کشورها از جمله در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و سبب خنثی شدن توطئه‌ها و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان شدند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه بیان کرد: سفر حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به استان مرکزی همواره سبب خیر و برکت بوده و نمونه‌هایی از سفر ایشان به افغانستان، و لبنان به ویژه به مناطق محروم افغانستان و سایر کشورهای جنگ زده موجب دلگرمی مردم مظلوم این کشورها می‌شود.

 

شایان ذکر است، در جریان این سفر حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به همراه جمعی از مسؤولان از پروژه در حال ساخت مجتمع خاتم‌الانبیاء اراک بازدید کردند.

 

گفتنی است، در آیین استقبال از حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران استاندار مرکزی، رییس کل دادگستری استان مرکزی، معاونان استاندار، جمعی از مسؤولان لشکری و فرهنگی، ائمه جمعه و جماعات و جامعه روحانیان حضور داشتند./202/842/ب1

ارسال نظرات