۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۴۲۱۷۰
با پیام آیت الله جوادی آملی؛

مراسم افتتاحیه گفتمان نخبگان علوم انسانی برگزار شد

مراسم افتتاحیه گفتمان نخبگان علوم انسانی که با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل و حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رییس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
همايش گفتمان نخبگان علوم انساني در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه گفتمان نخبگان علوم انسانی عصر امروز در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

در این نشست پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی پخش شد که ایشان در این پیام بر تمایزات علوم انسانی اسلامی و غیر اسلامی پرداخت و توجه به علوم انسانی اسلامی را امری ضروری توصیف کرد.

 

سخنران ویژه این مراسم غلامعلی حدادعادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس شورای تحول علوم انسانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بود.

 

حدادعادل در این نشست به ارائه گزارشی از شورای تحول علوم انسانی پرداخت و از زحمات دفتر تبلیغات اسلامی در راستای توجه به نخبگان دانشجوی علوم انسانی تقدیر و تشکر کرد.

 

همچنین در این مراسم حجج اسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حمید پارسانیا، رییس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی» به ایراد سخن پرداختند.

 

همچنین آقای موسوی به عنوان دبیر علمی طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی به بیان مطالبی درباره این طرح پرداخت.

 

شایان ذکر است تعداد 300 نفر از نخبگان و نفرات برتر کنکور سراسری در رشته علوم انسانی دانشگاه های سراسر کشور به مدت دو هفته در دهکده وسف قم دوره گفتمان علوم انسانی را پشت سر می گذارند و از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی بهره می برند./1330/پ203/س

ارسال نظرات