۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۴۴۲۴۱۶
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

راه اندازی جنگهای نیابتی در منطقه در جهت مخالفت استکبار با اصل انقلاب اسلامی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنگ نیابتی در برابر اسلام، به خاطر مخالفت استکبار با اصل انقلاب اسلامی است؛ چراکه امروز ایران داعیه دار اسلام ناب محمدی(ص) است و این همان است که دشمن از آن می ترسد.
حجت الاسلام داراب کلائی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام داراب کلائی، جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، شامگاه شنبه، 16 مردادماه، در آئین افتتاحیه دوره های آموزش امر به معروف و نهی از منکر در سپاه این استان که به میزبانی هتل لاله شهرکرد برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، به تشریح فلسفه خلقت انسان پرداخت و تأکید کرد: مبدأ و معاد عالم هستی نشان می دهد که هیچ انسان و مخلوقی، عبث و بیهوده آفریده نشده اند.

 

وی، با اشاره به آیات شریفه 26 و 28 سوره الحجر گفت: خداوند انسان را از نطفه ناچیز بد بو آفرید و پس از آنکه از روح خود در آن دمید به فرشتگان دستور داد که به این بشر سجده کنند.

 

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه یکی از برتری های انسان نسبت به ملائک، تجلی روح انسان از روح خداوند متعال است، افزود: رانده شدگان از درگاه خداوند چند گروه هستند که یکی از آنها به علت شکر نکردن نعمات خداوند از درگاه الهی رانده شده اند.

 

این مقام مسؤول یکی از نعمت های بزرگ خدا به پاسداران انقلاب اسلامی را توفیق ورود به کسوت پاسداری در سایه ولایت دانست و تأکید کرد: روح رفع گرفتاری ها نیز در همین ولایت است.

 

وی، قدردانی از نعمت های الهی را عامل نزول برکات بیشتر دانست و با اشاره به اینکه گروهی نیز با خود لجبازی می کنند، خواص ساکت در قبال حق را دومین گروه رانده شدگان از درگاه الهی برشمرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: کسانی که می دانند حق چیست اما سکوت می کنند از دوران ائمه تا به حال بوده اند و هر کجا آسیبی به معارف الهی وارد شده، ‌از ناحیه خواصی بوده که در دفاع از حق سکوت کرده و جفا نموده اند.

 

این مقام مسؤول در ادامه به نقشه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جنگ نیابتی در برابر اسلام، به خاطر مخالفت استکبار با اصل انقلاب اسلامی است؛ چراکه امروز ایران داعیه دار اسلام ناب محمدی(ص) است و این همان است که دشمن از آن می ترسد.

 

حجت الاسلام کلائی با اشاره به اینکه امروزه سه نمونه اسلام خطرناک در تریبون های دنیا معرفی می شود، اظهار داشت: نخستین اسلامی که امروز در حال معرفی شدن به دنیا است، اسلام ترکیسم است که از سوی مسؤولان کشور ترکیه به دنیا عرضه می شود و پوسته اسلام است؛ مانند اسلامی که دوران یزید و معاویه تلفیقی از اسلام، آئین یهود و مسیحیت بود.

 

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت:‌ اسلام وهابیت، دومین اسلامی است که از سوی آل سعود در دنیا معرفی می شود و خطرناک ترین اسلام است چراکه اسلام موحد نام گرفته و این در حالی است که جنایات این گروه منطقه و جهان را پر کرده است.

 

این مقام مسؤول، تشیع لندنی را سومین معرفی خطرناک از اسلام در تریبون های دنیا خواند و ابراز داشت: این نوع اسلام هم در راستای مقابله با اسلام ناب و ایجاد اسلام هراسی در دنیا شکل گرفته است.

 

وی استکبار ستیزی را سیره همه انبیا و معصومان(ع) دانست و تصریح کرد: باید زندگی ما به معارف اهل بیت(ع) آمیخته شود و با ذکر یاد و نام اهل بیت و قرائت ادعیه و زیارات به ویژه زیارت پرفیض عاشورا، زمینه بهره مندی از معارف توحیدی را فراهم کنیم.

 

در ادامه این مراسم نیز سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده در سطح جامعه، برگزاری دوره های آموزش را در راستای جاری و ساری ساختن این فریضه در مجموعه سپاه و بسیج و سطح جامعه دانست.

 

وی، با تبریک دهه کرامت از آموزش 120 هزار نفر از نیروهای سپاه در سال جاری پیرامون مسأله امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: اهمیت احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را باید در اهمیت فلسفه وجودی همه انبیاء الهی از آدم تا خاتم جستجو کرد./202/9457/ب1

ارسال نظرات