۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۴۲۴۵۶
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

ششمین همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه قم و خراسان رضوی برگزار شد

ششمین همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه قم و خراسان رضوی با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اقامتی امامت مشهد برگزار شد.
همایش اساتید بسیجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ششمین همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه قم و خراسان رضوی ساعاتی قبل با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اقامتی امامت مشهد برگزار شد.


در این مراسم که اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و مشهد حضور داشتند، حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه به دنبال حرکت های هیجانی و زودگذر نیست، بلکه  بسیج اساتید و نخبگان روحیه انقلابی و جهادی را از قرآن کریم یاد گرفته است.


وی با تاکید بر اینکه امت بی ولایت هرگز شکست ندارد و هرگز شکست را نمی پذیرد، بیان داشت: امام همه بسیجیان و روحانیان بسیج نخبگان و اساتید حوزه علمیه است.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان صحبت های خود تعریف مکتب امام و حوزه های علمیه، حوزه های علمیه و عناصر ماندگاری انقلاب، حوزه های علمیه و روحیه جهادی و انقلابی و حوزه های علمیه و جهاد کبیر را از مباحث مطرح شده در کمیسیونهای علمی پژوهشی این  سه روز برگزاری همایش عنوان کرد.


خاطر نشان می شود همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه قم و خراسان رضوی با حضور 180 نفر از اساتید و نخبگان بسیجی از امروز آغاز و تا 19 مرداد ماه در محل مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت ادامه خواهد داشت.


یادآور می شود سخنرانی امام جمعه مشهد مقدس آیت الله علم الهدی و همچنین مدیر حوزه علمیه خراسان حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی از جمله برنامه های این همایش سه روزه خواهد بود./202/859/ب1

ارسال نظرات