۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۴۴۴۸۷
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

آزادگان بزرگترین سرمایه انقلاب هستند

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه آزادگان را بزرگترین سرمایه انقلاب دانست و گفت: آزادگان سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در بند دشمن بودند که با عزت و مقاومت و سربلندی نه کمر خم کردند و نه در مقابل دشمن تسلیم شدند.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عصر امروز در مراسم سالروز بازگشت آزادگان به وطن در 26 مرداد ماه  با درود بر روح شهیدان و امام شهیدان و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: آزدگان با شجاعت خود موجب عزت و سرافرازی برای نظام شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه آزادگان را مصداق بیانات رهبر انقلاب دانست و گفت: آزادگان ملت و ایران را روسفید کردند و در ایمان، استقاومت و مقاومت الگو بودند و اسلام را سرافراز کردند.

وی در ادامه افزود: آزادگان سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در بند دشمن بودند که با عزت و مقاومت و سربلندی نه کمر و اعتقاد خم کردند و نه در مقابل دشمن تسلیم شدند.

سردار ریحانی تأکید کرد: شهدای آزاده  که دربند دشمن به شهادت رسیدند، در فضای سنگین اسارت با استقامت تمام سختی ها و شکنجه ها را تحمل کردند تا به اعتقاداتشان توهین نشود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خطاب به آزادگان سرافراز کشور اظهار داشت: در تاریخ، مقاومت آزادگان به ثبت رسید، از این رو باید جایگاه خود را بدانید ما نیز باید جایگاه آزادگان را به خوبی  بشناسیم.

وی با اشاره به اقدام متعهدانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، گفت: این اقدام شجاعانه و بسیجیانه در برابر جریان های منحرف و تکفیری بود که به خوبی و به موقع موجب انهدام آن ها شد.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: در روزهای فتنه و چالش که دشمنان داخلی و خارجی رقم زدند امثال علی فضلی ها در روزهای حماسه خوش درخشیدند  و انقلاب را جاودانه کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به حماسه پاوه، گفت: حماسه پاوه با اتحاد و همدلی اهل سنت و تشیع به پیروزی و عزت اسلام و انقلاب منجر شد.

این مسؤول در پایان با تأکید بر از خودگذشتگی و ایثار آزادگان، بیان داشت: آزادگان بزرگترین سرمایه ها در نزد انقلاب هستند و امید است که بتوانیم انقلاب را سربلند کنیم./857/203/ب2

ارسال نظرات