۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۷۱۷

اردوی تابستانی مؤسسه امیر بیان به کار خود پایان داد/ نام نویسی دوره جدید از نیمه شهریورماه

مراسم اختتامیه اردوی آموزشی تابستانه مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان با صدور نامه ای به مجمع نمایندگان طلاب مبنی بر لزوم ارائه گزارش فعالیت های این مجمع در راستای انقلابی ماندن حوزه برگزار شد.
مؤسسه امیربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه اردوی آموزشی تابستانه مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان عصر امروز با حضور طلاب و مسؤولان مؤسسه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سامان هادی پور، رییس مؤسسه امیربیان و مدیر کمیسیون آموزش و پژوهش گروه‌های تبلیغی فراگیر و حجت الاسلام حلاجی مسؤول اداره آموزش مؤسسه امیربیان به ایراد سخن پرداختند و حجت الاسلام موسوی زاده به روایتگری شهدا پرداخت.

شایان ذکر است، طلاب مؤسسه امیربیان در تابستان امسال اردوی آموزشی 20 روزه ای را در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشتند و مطالبی از جمله اقناع اندیشه در سخنرانی، پرورش احساس، رفتارسازی، روش های ماندگاری کلام، جذابیت در سخنرانی و شیوه های سخنرانی شاد را آموزش دیدند.

از اساتید این دوره می توان به حجج اسلام سامان هادی پور، قدیری، رمضانعلی کلاته و محمدهادی صالح‌پرور اشاره کرد که هر روز چهارساعت به تدریس مباحث فوق می پرداختند و نزدیک به 500 نفر از طلاب در این کلاس های شرکت داشتند.

همچنین اردوی تابستانی امیربیان همزمان در چهار شهر تهران، شیراز، اصفهان و خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم از طلاب و اساتید برتر مؤسسه در یک سال گذشته تقدیر شد و در پایان، نامه ای از سوی طلاب و مسؤلین مؤسسه امیربیان خطاب به مجمع نمایندگان طلاب صادر شد.

طلاب در این نامه از نمایندگان شهر خود درخواست کردند تا به ارائه گزارش فعالیت های پنج ماهه خود در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حوزه انقلابی پرداخته و در صورت عدم فعالیت دلیل خود را اعلام کنند.

گفتنی است، بنابر اعلام مسؤولین مؤسسه امیربیان ثبت نام سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه سال جاری در مؤسسه امیربیان واقع در خیابان صفاییه کوچه شهید شریعتی آغاز می شود.

علاقه مندانی که پایه ششم خود را پشت سر گذاشته اند می توانند با در دست داشتن ارزیابی تحصیلی و کپی شناسنامه و کارت ملی به آدرس مذکور مراجعه و ثبت نام کرده و در دوره دو ساله این مؤسسه شرکت کنند./1330/پ202/س

 

ارسال نظرات