۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۷۶۷
مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی مساجد قزوین مطرح کرد؛

استقبال خوب جوانان و نوجوانان از برنامه‌های کلاسهای تابستانی کانونهای فرهنگی هنری

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: پیش بینی شده بود که در سال جاری نسبت به سال گذشته جذب مخاطبان افزایش نسبتاً خوبی داشته است و خوشبختانه استقبال خوب جوانان و نوجوانان را از برنامه‌های کانونها شاهد هستیم.
حجت الاسلام علی رمضانی

حجت الاسلام علی رمضانی مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با موضوع کلاسهای تابستانی که در ایام تابستان برگزار می‌شوند، گفت: در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار داریم و این ایام فرصتی است تا برنامه‌هایی را در کانونهای فرهنگی هنری مساجد برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر جوانان و نوجوانان از اوقاغت فراغت داشته باشیم.

حجت الاسلام رمضانی در ادامه ابراز کرد: برنامه‌های کانونهای مساجد در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تفریحی، ورزشی، قرآنی و هنری در رشته های متعدد و متنوع برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شوند.

وی در ادامه افزود: برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی، کامیپوتر، احکام فردی و اجتماعی، کمکهای اولیه و نجات، آموزش قرآن و شرح نهج البلاغه، نجوم، قصه نویسی و داستان نویسی، جزء خوانی قرآن کریم، روان خوانی و روخوانی، حفظ قرآن، صوت و لحن، مسابقات قرآنی، آموزش قرآن به زبان انگلیسی، آموزش مفاهیم قرآن و تصحیح قرائت نماز از جمله برنامه‌های کانونها در ایام تابستان است.

 

استقبال خوب جوانان و نوجوانان از برنامه‌های کلاسهای تابستانی

این استاد حوزوی بیان کرد: پیش بینی شده بود که در سال جاری نسبت به سال گذشته جذب مخاطبان افزایش نسبتاً خوبی داشته است و خوشبختانه استقبال خوب جوانان و نوجوانان را از برنامه‌های کانونها شاهد هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن کلاسهای تابستانی نظارت بر کانونها صورت می‌گیرد از همین رو بازرسان مناطق استان تعیین شده و نظارت خود را با توجه به سیاستهای دبیرخانه و برای تقویت برنامه‌های تابستانی انجام می‌دهند.

 وی در ادامه اضافه کرد: کلاسهای چرم دوزی، هوش و خلاقیت و گل سازی، فوتبال و فوتسال، کوهنوردی، تکواندو، کنگ فو، تیراندازی، ژیمناسیک، شطرنج، طناب کشی، نقاشی با آبرنگ و رنگ روغن، خیاطی، بافتنی، قالی بافی، عروسک سازی، سفره آرایی، جعبه سازی، ملیله دوزی، شمع سازی، مرواید بافی، خوشنویسی، چرم دوزی، معرق، سرود و تواشیح و تئاتر دیگر برنامه‌هایی است که کانونهای مساجد استان در ایام تابستان در دستور کار خود دارند.

 

انعقاد قرارداد با مکانهای تفریحی ورزشی برای کلاسهای تابستانی

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به انعقاد قرارداد با مکان های تفریحی ورزشی قزوین برای استفاده اعضای کانونها یادآور شد: با توجه به قراردادی که با برخی از مکانهای تفریحی ورزشی منعقد شده است اعضای کانونها می‌توانند با کمترین هزینه از این فضاها در ایام تابستان استفاده کنند.

وی در پایان گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن کلاسهای تابستانی از ظرفیت کانونهای تخصصی نظیر هنرهای تجسمی، قرآن، ورزش و غیره برای خدمت رسانی به کانونهای دیگر استفاده شده است که پیش‌بینی شده است شرکت کنندگان در این کلاسها بیشترین بهره و استفاده را از این برنامه‌ها ببرند./853/302/ب3

ارسال نظرات