۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۴۴۷۸۱
آیت الله علما:

آیت الله میبدی دغدغه فراوانی برای جذب و گرایش جوانان به حوزه علمیه داشت

آیت الله علما با تسلیت به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت الله میبدی گفت: ایشان همواره در دوران پربار زندگی خویش دغدغه فراوانی برای جذب و گرایش جوانان به سمت حوزه های علمیه داشتند.
آیت الله مصطفی علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رحلت عالم ربانی استان، آیت الله میبدی را به جامعه روحانیت و مردم عالم پرور استان کرمانشاه تسلیت گفت.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه مهد پرورش علمایی بزرگ و عالمانی ربانی است که با تلاش و مجاهدت، گام های موثری برای اعتلای فرهنگ اسلامی برداشتند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: تلاش و جدیت علمای استان در راستای اعتلای وضعیت دینی مردم قابل تحسین است.
وی ادامه داد: علمای کرمانشاه چه در دوران به ثمر نشستن انقلاب و چه اکنون سد مستحکمی در برابر هجمه های دشمنان هستند و اجازه نفوذ فرهنگی به دشمنان را نخواهند داد.
آیت الله علما بیان داشت: آیت الله میبدی همواره در دوران پربار زندگی خویش دغدغه فراوانی برای جذب و گرایش جوانان به سمت حوزه های علمیه را داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: آیت الله میبدی توجه ویژه ای نسبت به توسعه حوزه های علمیه داشتند و شاگردان و مبلغان بسیاری را در خدمت به انقلاب و اسلام پرورش دادند.
امام جمعه کرمانشاه در پایان بیان داشت: امید است راه مبلغان شایسته دینی و عالمان برجسته ربانی پر رهرو باشد و دین مبین اسلام روز به روز در جهان مطرح تر و دارای مشتاقان بیشتری باشد./857
/302/ب2

ارسال نظرات