۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۴۷۸۶۴
دقایقی پیش؛

معاون رییس جمهور وارد اراک شد

دقایقی پیش معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد اراک شد و در پاویون استانداری استان مرکزی مورد استقبال مسؤولان استان قرار گرفت.
معاون رییس جمهور وارد اراک شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، دقایقی پیش معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد اراک شد و در پاویون استانداری استان مرکزی مورد استقبال مسؤولان استان قرار گرفت.

معاون رییس جمهور دقایقی دیگر در سفر یک روزه به اراک در نشست بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان مرکزی در سالن غدیر استانداری استان مرکزی شرکت می کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نشست بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان مرکزی به جمع بندی و تصمیم سازی در زمینه آلاینده های محیطی استان مرکزی برای طرح در سفر قریب الوقوع کاروان تدبیر و امید به این خطه می پردازد.

دیدار معاون رییس جمهور با آیت الله دری نجف آبادی

همچنین معاون رییس جمهور ساعت 12 امروز در محل بیت امام جمعه با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار خواهد کرد.

گفتنی است، نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان، اعضای اتاق فکر محیط زیست استان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان مرکزی در ساعت ۱۵ در سالن غدیر استانداری، برنامه های این سفر یک روزه است.

گفتنی است، در مراسم استقبال از رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، زمانی قمی استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان حضور داشتند.

به گزارش رسا، کلانشهر اراک یکی از هشت شهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ روز آلوده و سال گذشته ۳۷ روز آلوده را به ثبت رسانده است./842//ب2

ارسال نظرات