۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۵۰۹۸۰
آیت الله طه محمدی:

مذاکره با استکبار بی فایده است/ مسؤولان تفکر زانو زدن در برابر آمریکا را از ذهن خارج کنند

امام جمعه همدان با انتقاد از اصرار برخی افراد برای مذاکره با آمریکا، گفت: برخی از افراد داخلی اصرار زیادی بر مذاکره با آمریکا دارند ولی باید بدانند که اصرار به مذاکره زمانی است که طرف مقابل منطق داشته باشد در غیر این صورت امری بیهوده است.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح همدان که در آرامگاه باباطاهر برگزار شد با اشاره به اوضاع نابسامان منطقه، ابراز داشت: با تمام گرفتاری ها و مشکلات منطقه، ایران همچنان نقطه امنیت و ثبات منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به خونریزی و کشتار وحشینانه داعش در منطقه، خاطرنشان کرد: امروز داعش با تمام قدرت خود در پی نابودی تمدن اسلام است و در این زمینه از نابودی مردم و کودک ها تا نابودی آثار باستانی فروگذار نمی کند.

امام جمعه همدان در ادامه با  بیان این که امنیت امروز جامعه مرهوم از جان گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است، ابراز داشت: امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان و دلیرمردانی است که با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در ایجاد صلح و آرامش در منطقه، تصریح کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد آرامش در منطقه دشمنان را زمین گیر کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در هشت سال دفاع مقدس همه همت جوانان این مرز و بوم بر این بود تا دست دشمن حتی به یک وجب از خاک این کشور هم نرسد.

وی با انتقاد از اصرار برخی افراد درباره مذاکره با آمریکا، گفت: برخی از افراد داخلی اصرار زیادی بر مذاکره با آمریکا دارند ولی باید بدانند که اصرار به مذاکره زمانی است که طرف مقابل منطق داشته باشد در غیر این صورت امری بیهوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مشکلات معیشت و اقتصاد در جامعه، یادآور شد: امیدواریم که تفکر کرنش و زانو زدن در برابر آمریکا از ذهن و فکر مسؤولان پاک شود.

وی در پایان اظهار داشت: همه مردم باید قدردان سربازان نیروهای مسلح و نیروهای گمنام امام زمان(عج) باشند چرا که امنیت امروز جامعه بر عهده آنان قرار دارد./202/979/ب1

ارسال نظرات