۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۵۲۲۵۲
امام جمعه نورآباد:

تبیین نهضت عاشورا فرصتی برای جلوگیری از انحراف مجالس حسینی است

امام جمعه نورآباد تبیین نهضت عاشورا را فرصتی برای جلوگیری از انحراف مجالس حسینی عنوان کرد و گفت: در این راستا باید از فرصتها و ظرفیتها استفاده کرد.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، ظهر امروز  در گردهمایی مسؤولان هیأتهای مذهبی و مداحان شهرستان نورآباد، گفت: ماه محرم فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، افزود: مقابله با ظلم و ستم درس نهضت عاشورا است.

امام جمعه نورآباد نهضت عاشورا درس آزادگی را به مسلمانان آموخت، بیان داشت: با استفاده از این فرصتها باید درسهای نهضت عاشورا را برای مردم تبیین کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری عاشورا پس از گذشت قرنها، خاطرنشان کرد: در مجالس حسینی باید اهداف نهضت عاشورا تبیین شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان در پی ایجاد خرافه و شبهه در اصل قیام امام حسین(ع) هستند، اظهار داشت: با تبیین نقش و جایگاه نهضت عاشورا باید دسیسه های دشمن را خنثی کرد.

وی با تأکید بر استفاده از فرصتها و ظرفیتها در جامعه برای انتقال پیام عاشورا، گفت: در این راستا می توان جلوی انحراف مجالس حسینی را گرفت.

امام جمعه نورآباد به نقش مسؤولان هیأتهای مذهبی اشاره و عنوان کرد: برای مقابله با نقشه های دشمن مسؤولان هیأتها باید به دور از افراط و تفریط فعالیت کنند.

گفتی است، 245 هیأت مذهبی و 120 مبلغ در مناطق شهری و روستایی شهرستان نورآباد فعالیت می کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات