۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۵۲۵۸۴
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

راهیان نور فرصت مناسبی برای شبهه زدایی از سوی روحانیان و مبلغان است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شبهه‌پراکنی‌ها از سوی دشمن و دوستان آنها در داخل بسیار زیاد شده است بنابراین سفر راهیان نور فرصت مناسبی برای شبهه‌زدایی از سوی روحانیان و مبلغان است.
سردار آزادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، امروز در نشست آموزشی مبلغان راهیان نور که در حسینیه سپاه سیدالشهدا برگزار شد، گفت: ایثار و شهادت سرمایه اصلی دوران دفاع مقدس و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز راهیان نور حرکتی باهدف استمرار حرکت شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه هدف و جهت‌گیری اصلی راهیان نور جوانان هستند، عنوان کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید جوانان در راهیان نور به معرفت دست پیداکرده و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به آنان انتقال یابد.

سردار آزادی در ادامه بیان داشت: امروز عزت و عظمت کشور ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در تاریخ بشریت همچون قطعه‌ای روشن می‌درخشد.

وی افزود: روحانیان و مبلغان با حضور در کاروان راهیان نور از فرصت استفاده کرده و با فن تبلیغ سفری همراه بامعرفت را برای جوانان به ارمغان آورند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به‌ضرورت شناخت روحیات و تمایلات دانش‌آموزان از سوی مبلغان و روحانیان، ابراز کرد: امروز نوجوانان و جوانان ما با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تهدید می‌شود بنابراین باید روحیات و تمایلات آنها به‌خوبی شناسایی شود تا متناسب با فطرت پاکشان برای آنها الگویابی صورت گیرد.

سردار آزادی افزود: شهدا ذخایر عظیم انقلاب اسلامی هستند که هرکدام از آنها می‌توانند به‌عنوان الگویی بی‌بدیل از معارف و حقایق ناب به نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور به تلاش روحانیان و مبلغان بستگی دارد، خاطرنشان کرد: امروز شبهه‌پراکنی‌ها از سوی دشمن و دوستان آنها در داخل بسیار زیاد شده است بنابراین سفر راهیان نور فرصت مناسبی برای شبهه‌زدایی از سوی روحانیان و مبلغان است./202/807/ب1

ارسال نظرات