۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۷۱۷
آیت الله علما:

ایمان و توان نظامی همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه به برکت نعمت ولایت فقیه و مجاهدت شهدا نیروهای مسلح، روز به روز بر توان نظامی کشور افزوده می شود، گفت: در کنار هم قرار گرفتن ایمان و توان نظامی همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان خواهد بود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه نهم مهر ماه سال جاری به اقتدار و عظمت نیروهای مسلح اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه نیروهای مسلح همواره آمادگی رویارویی با متجاوزان را دارند و باید روحیه آمادگی و اقتدار توان نظامی خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای مسلح روز به روز در حال ارتقا و اقتدار هستند، تصریح کرد: به برکت نعمت ولایت فقیه و مجاهدت شهدا نیروهای مسلح، روز به روز بر توان نظامی و همچنین دستیابی به فناوری های برتر و سلاح پیشرفته نزدیک تر می شود.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: نیروهای مسلح همانطور که توان نظامی خود را ارتقا می دهند باید بر تقویت ایمان و اخلاق اسلامی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند، قطعأ در کنار هم قرار گرفتن ایمان و توان نظامی همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز نهم مهرماه افزود: نهم مهرماه سالروز همدردی با کودکان فلسطینی است، جنایتکاران با کشتار کودکان فلسطینی درصدد سرپوش گذاشتن بر جنایات پیشین خود هستند و امروز نیز به واسطه عربستان و حکومت آل سعود بمب های خود را بر سر مردم بی دفاع یمن می ریزند.

آیت الله علما با اشاره به نانجیبی آمریکا، بیان داشت: امروز اگر انقلاب اسلامی از توان نظامی و نعمت ولایت فقیه برخوردار نبود قطعأ سرنوشتش همچون کشورهای فلسطین و یمن بود اما آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی حتی به خود اجازه فکر کردن در جهت تجاوز و حمله به ایران اسلامی را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به لزوم و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و مطرح کرد: یکی از هدف های سیدالشهدا(ع) ترویج امر به معروف و نهی از منکر و حفظ مبانی اسلام بود که با شهادتش این مهم تحقق یافت لذا این فریضه الهی یک نظارت عمومی است که باید در جامعه اعمال شود

امام جمعه کرمانشاه با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای انتظامی همواره در حال خدمت رسانی و تأمین امنیت جامعه هستند، از این رو از زحمات این عزیزان قدردانی می کنیم./857/201/ب2

ارسال نظرات