۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۵۷۹۶۰
چمران:

برخی هنوز در داخل به آمریکا لبخند می زنند

رییس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از کشورها پیش از انقلاب در اوضاع داخلی ایران دخالت می کردند که آمریکا سردمدار چپاول در ایران بوده و هست و در این اوضاع هنوز برخی به آمریکا لبخند می زنند.
مهدي چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین(ع) همدان با اشاره به جایگاه شهادت، اظهار داشت: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاهی رفیع دارد.

وی اهل بیت(ع) را چراغ راه هدایت و ضامن بقای اسلام توصیف کرد و ابراز داشت: تمام اهتمام دشمنان اسلام برای خاموش کردن نور هدایت اهل بیت(ع) بود اما شهادت امام حسین(ع) این نور را جاودانه کرد.

چمران با بیان این که هر کس از مسیر حق سر باز زند در مسیر شقاوت قدم گذاشته است گفت: راه امام حسین(ع) راه جاودانگی است و هرکس غیر از این راه راهی برگزیند از مسیر حق روی گردان شده است.

وی با اشاره به دخالت اجانب در ایران، اظهار داشت: بسیاری از کشورها پیش از انقلاب در اوضاع داخلی ایران دخالت می کردند که آمریکا سردمدار چپاول در ایران بوده و هست و در این اوضاع هنوز برخی به آمریکا لبخند می زنند.

رییس شورای شهر تهران یادآور شد: باید نسل جوان با اهداف انقلاب آشنا شوند چرا که با مطالعه تاریخ ایران پیش از انقلاب با ظلم هایی که علیه این کشور روا شده بیشتر آشنا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: راه انقلاب و اهداف انقلاب با تاسی از نهضت امام حسین(ع) آغاز شد و سبب پیروزی در جنگ تحمیلی و استقامت در برابر دشمنان شده است.

چمران تصریح کرد: مردم فلسطین هم برای پیشبرد نهضت خود راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته اند و باید دانست که دشمن بر روی تخریب اعتقادات جامعه سرمایه گذاری کرده است، زیرا می داند دلیل پیروزی انقلاب اعتقاد به نهضت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اوضاع ناگوار یمن، گفت: دشمنی آل سعود با مکتب اهل بیت(ع) به جایی رسیده است که مردم یمن را به خاک و خون کشیده و با وقاحت تمام از داعش حمایت می کند./979/203/ب2

 

ارسال نظرات