۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۸۳۰۴
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز ایران ابرقدرت است و آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و می داند که اگر چنین خطایی از او سر بزند ایران از تهران تل آویو و خلیج فارس را به جهنمی برای آنان و هم پیمانانشان مبدل خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی- رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم عزاداری که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه آیت الله موسوی همدانی در استان همدان، گفت: آن عالم ربانی پرچمدار ولایت در شهر شد و رسالت طلبگی خود را به شایستگی انجام داد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید حسین همدانی، ابراز داشت: شهید همدانی برادری مخلص، ولایی، مؤمن و شجاع برای من بود که یاد ایشان سبب روشن شدن مجلس و دلها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی یادآور شد: شیعه و عاشورا پیوندی ناگسستنی با یکدیگر دارند که باید با دقت ابعاد آن برای جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: حوادث تاریخی در جامعه بر محور مقولات ارزشی شکل می گیرند که باید دانست که این مقولات ارزشی کدام است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ابراز داشت: در برخی مواقع حوادث تاریخی با محوریت شخصیت ها شکل می گیرند که آثاری مانند فرهنگ سازی در جامعه را به دنبال خواهند داشت.

وی افزود: از دیگر پیامدهای حوادث تاریخی در جامعه هویت سازی، تاریخ سازی و آثار فرهنگی تربیتی در جامعه است و از این رو اسلام نسبت به آن تأکید فراوانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی یادآور شد: نهضت امام حسین(ع) خمیر مایه انقلاب اسلامی ایران است که امروز موج انقلاب منطقه و جهان را به لرزه در آورده است.

وی افزود: در رقابت های ریاست جمهوری آمریکا که در حال برگزاری است به گونه ای دو نامزد از رفتار با ایران صحبت می کنند که گویی به غیر از ایران کشور دیگری وجود ندارد و این نشان از قدرت ایران است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز ایران ابرقدرت است و آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و می داند که اگر چنین خطایی از او سر بزند ایران از تهران تل آویو و خلیج فارس را به جهنمی برای آنان و هم پیمانانشان مبدل خواهد کرد./979/202/ب2

ارسال نظرات