۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۹۶۲
امام جمعه شهرری:

کوچک‌‌ترین حرکت و فضاسازی آمریکا علیه ایران بی جواب نخواهد ماند

امام جمعه شهرری گفت: کوچک‌‌ترین حرکت و فضا سازی آمریکا علیه ایران بی جواب نخواهد ماند و دندانشان را در دهانشان خورد خواهیم کرد؛ ایران مانند دیگر کشورهای عربی نیست که بتوانند در امورشان دخالت کنند.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی   امام جمعه شهر ری

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که در شهرری برگزار شد، اظهار داشت: تقوا سبب رضایت خداوند از انسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین از دیرباز در بین علما و مراجع مرسوم بوده است، گفت: پیاده‌روی اربعین یک سنت حسنه است و امید است این حرکت عظیم به ظهور امام زمان(عج) ختم شود، زمانی که امام عصر(عج) ظهور می‌کنند سر بر کعبه می‌نهند و می‌فرمایند: ای مردم من فرزند حسین هستم؛ این پیاده روی اربعین جریان معرفی ایشان به مردم جهان است.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: همایش میلیونی زائران اربعین بسیار با ارزش و گرانسنگ است اما موکبهایی که در مسیر پیاده روی برپا شده‌اند بسی باارزش‌تر هستند و جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شهرری، رهبر معظم انقلاب را فردی بی‌نظیر در امر کتابخوانی بیان کرد و گفت: ایشان تنها 3 هزار جلد کتاب از خاطرات جنگ را مطالعه کرده‌اند اما متاسفانه مردم ما در امر کتاب‌خوانی بسیار ضعیف عمل می‌کنند و لازم است در این امر تدبیری اندیشیده شود.

وی سیاست نظام و مسؤولان در انتخابات آمریکا را بسیار با ارزش قلمداد کرد و گفت: بی طرفی مسؤولان ایران در انتخابات آمریکا بیانگر بصیرت بالای آنان نسبت به دولتمردان آمریکا است چرا که آنان می‌دانند کاندیداهای آمریکایی دست نشانده‌های رژیم صهیونیستی هستند و از جانب آنان حمایت می‌شوند.

حجت الاسلام شاهچراغی درباره اینکه انتخابات آمریکا نشان داد که آنان کشوری ورشکسته هستند، تصریح کرد: سخنرانی‌ها و مناظرات کاندیداهای آمریکا رسوا کننده اوضاع درونی این کشور بود و دنیا به این امر پی بردند و این بزرگترین رسوایی برای آنان به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرری با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب نسبت به نتایج انتخابات آمریکا، اظهار داشت: امام خامنه‌ای قبل از اینکه انتخابات در آمریکا انجام شود مشخص فرمودند که چه کسی رای خواهند آورد.

وی گفت: کاندیداتورهای آمریکایی در مناظرات خودشان مدام به ایران ناسزا گفته و ما را تهدید می‌کردند و این امر نشان‌گر آن است که بین دموکراتها و جمهوری خواهان هیچ تفاوتی وجود ندارد.

امام جمعه شهرری در پایان خاطر نشان کرد: کوچک ترین حرکت و فضا سازی آمریکا علیه ایران بی جواب نخواهد ماند و دندانشان را در دهانشان خورد خواهیم کرد اینجا سرزمین مردان دلیر و شیرمردان بیشه است و ایران مانند دیگر کشورهای عربی نیست که بتوانند در امورشان دخالت کنند./201/813/ب1

ارسال نظرات