۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۶۱۰۰۵
آیت الله علما:

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های داخلی محقق خواهد شد

آیت الله علما با تأکید بر استفاده از توانایی داخلی کشور گفت: تکیه بر توانمندی های داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با کار و تلاش دوچندان محقق خواهد شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و بی فایده بودن مذاکرات با این کشور تاکید داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تکیه بر توانمندی های داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با کار و تلاش دوچندان محقق خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: حفظ و تقویت روحیه انقلابی موجب پایبندی به فرهنگ جهادی در امورات مختلف شده و فرهنگ اشتغال و به تبع آن اقتصاد را بهبود می بخشد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید ظرفیتهای استان شناسایی و از آنها در جهت رفع مشکل بیکاری در استان بهره برداری شود.

وی اظهار داشت: استقلال و اقتدار نظام در گرو رفع وابستگی به کشورهای مستکبر و بیگانه است از این رو باید با توجه به مقوله اشتغال و مدیریت منابع کشورشرایط اقتصادی را بهبود بخشید و به خودکفایی رساند.

آیت الله علما بیان داشت: آمریکا با نظرات صهیونیستها اداره می شود و ماهیت استکباری و استعمارگری آنها بر جهانیان اثبات شده است به عنوان نمونه می توان به برگزاری انتخابات در این کشور اشاره کرد که کاندیداهایی فاقد اخلاق با یکدیگر روبرو شدند و ماهیت یکدیگر را برملا ساختند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: باید نسل جوان کشور را آگاه ساخت و به صلاح بصیرت تجهیز کرد تا ماهیت حقیقی دشمنان را شناخته و حربه های آنها بی اثر شود، باید به مسأله نفوذ با حساسیت و تیزبینی نگریست.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب آگاهانه و با شناخت عمیق از ماهیت آمریکا بارها در مسأله نفوذ هشدار داده و راه نفوذ دشمنان را سد کرده است از این رو باید توصیه های رهبری را جدی گرفت./201/857/ب1

ارسال نظرات