۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۱۲۹۷
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

راهپیمایی اربعین، نشان دهنده انسجام شیعیان در برابر جریان های انحرافی است

حجت الاسلام مرویان حسینی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین از ابتدا تا انتها معرفت، احساس مسؤولیت، عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و موضع گیری در برابر نظام استکباری است، گفت: راهپیمایی اربعین، نشان دهنده جریان پیوسته محبان اهل بیت، انسجام شیعیان و مسلمانان در برابر جریان های انحرافی است.
حجت الاسلام مرویان حسینی

حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به نقش روحانیت در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: حضور روحانیت پیوست فرهنگی راهپیمایی عظیم و بی نظیر اربعین در عراق است.

وی با اشاره به اینکه موکب های گوناگون، اتوبوس، قطار و ایستگاه های بین راهی برای انتقال زائران پیش بینی شده است، افزود: همه اینها با حضور تعدادی از مبلغان و فضلای حوزوی به ماموریت های مناسب و مراسم های مذهبی شکل می گیرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین از ابتدا تا انتها معرفت، احساس مسؤولیت، عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و موضع گیری در برابر نظام استکباری است، ابراز داشت: راهپیمایی اربعین، نشان دهنده جریان پیوسته محبان اهل بیت علیهم السلام، انسجام شیعیان و مسلمانان در برابر جریان های انحرافی است.

حجت الاسلام مرویان حسینی در پایان با بیان اینکه حضور مبلغان در موکب ها، ایستگاه ها و اتوبوس ها مراقبت از پرچم اسلام و محافظت از آسیب ها و انحرافات فرهنگی است، ادامه داد: انجام فعالیت های فرهنگی مثل نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی از نقش های روحانیت در راهپیمایی اربعین است و انجام مشاوره های لازم می تواند تغذیه فکری این حرکت و پیوست فرهنگی این فعالیت باشد./302/859/ب1

ارسال نظرات