۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۶۱۳۲۱
مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر:

مذاکره کنندگان برجام، جوابگوی هزینه های هدر رفته ملت ایران باشند

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر(عج) با اشاره به این که هزینه های فراوان صورت گرفته برای برجام با انتخاب رییس جمهور جدید آمریکا از بین رفته است، گفت: هزینه های برجام با یک تغییر در آمریکا از بین رفت و مذاکره کنندگانی که با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب متوجه حیله های آمریکا نشدند اکنون باید جوابگوی ملت ایران باشند.
حجت الاسلام زرشناس

 حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنی از شهید رجایی مبنی بر این که انتخاب هر رییس جمهوری در آمریکا تفاوتی برای ما ندارد، ادامه داد: دوران دخالت ها و تصمیم گیری های آمریکا در سرنوشت و امور داخلی کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایان یافته و جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه وابستگی سرنوشت خود را تعیین می کند.

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با بیان این که در صورت پایبندی به شعارهای انقلاب اسلامی از جمله استقلال، انتخاب رییس جمهور آمریکا تأثیری بر کشور ما نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: با وجود رضایت رهبر معظم انقلاب در بحث مذاکره برجام و مذاکره دولتمردان با آمریکا هیچگونه تضمینی در پایبندی به برجام وجود ندارد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که نتیجه ارتباط با آمریکا عدم پذیرش توافق برجام از سوی رییس جمهور جدید آمریکا است، گفت: اگر بر همان میثاق بسته شده با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستادگی و ادامه دهنده آن باشیم در این صورت تفاوتی ندارد چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد.

حجت الاسلام زرشناس با بیان این که سیاست های خصمانه، مداخله جویانه و استکباری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس جمهور جدید تغییر پیدا نخواهد کرد، افزود: آمریکا با هر کشور مستقلی در جهان مقابله و آن را به نام دشمن می شناسد و در این باره کشورهای عربی نیز چنین وضعیتی را دار هستند.

وی به هزینه های صرف شده داخلی برای برجام اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه های برجام با یک تغییر در آمریکا از بین رفت و مذاکره کنندگانی که علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب متوجه حیله های آمریکا نشدند اکنون باید جوابگوی ملت ایران باشند./303/9456/ب1

ارسال نظرات