۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۶۱۷۲۲
امام جمعه هشترود:

انتخابات آمریکا وضعیت بحرانی این کشور را به جهان نشان داد

حجت الاسلام رحیمی گفت: با پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری چهره بزک شده آمریکا بدون روتوش نمایان شد و وضعیت اسفبار اخلاقی و اقتصادی آمریکا برای مردم جهان مشخص شد.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه ملت ایران به سفارش دین اسلام بر تعهدات خود در برجام پایبند خواهند بود، گفت: اما اگر دولت آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکند و از آنچه متعهد شده عقب نشینی کند تبعات بد آن متوجه خود آمریکا خواهد بود.

وی با تأکید بر تداوم اندیشه استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی در ایران اسلامی، ادامه داد: تفاوتی ندارد که در آمریکا چه کسی و از چه جناحی رییس جمهور  شده است، ایران اسلامی بر باورهای دینی و جوانان انقلابی خود استوار است و نگاه کشور به بنیانهای اقتصادی کشور است.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه ترامپ یک شخصیت منفور و نامقبول در جهان است، تصریح کرد: این شخصیت فاسد و ناکارآمد به جهت نفرت عمومی از آن نخواهد توانست بر علیه ایران کاری کند و دنیا را بر علیه ایران اسلامی بسیج کند، ایران اسلامی در هر زمانی به حرکت خود ادامه خواهد داد و با اقتدار پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به عدم توانایی ترامپ در مدیریت سیاسی کشور به جهت نبود قدرت سیاسی، ابراز داشت: انتخابات اخیر آمریکا چهره حقیقی این کشور را نشان داد، برای نشان دادن این چهره خبیث و بی اخلاق باید میلیادها تومان هزینه می شد، اما این دو چهره انتخاباتی خود به ترسیم چهره واقعی خود و آمریکا پرداختند.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: با پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری چهره بزک شده آمریکا بدون روتوش نمایان شد و وضعیت اسفبار اخلاقی و اقتصادی آمریکا برای مردم جهان مشخص شد، این دو چهره منفور نشان دادند که کوچک‌ترین و اولیه‌ترین مسائل اخلاقی در جهان غرب ذبح شده است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران تداوم داشته و خواهد داشت، گفت: تفاوتی در حزب و شخص ریاست جمهوری آمریکا در دشمنی این دولت با ملت ایران ندارد، تا زمانی که آمریکا بر روحیه استکباری، سلطه گری و جنایت خود باقی بماند و بر آن پافشاری کند این مبارزه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه هشترود با تأکید بر اینکه مشکلات کشور را باید زیر چتر اقتصاد مقاومتی حل کرد، گفت: بحرانی که آمریکا در ان گرفتار است سبب شده تا این کشور حتی توانایی مدیریت خود را نداشته باشد، بنابراین باید برخی که به دنبال آمریکا هستند تا مشکلات را رفع کنند، لازم است واقعیتها را ببینند و بپذیرند که شکوفایی کشور در گرو اقتصاد مقاومتی است./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات