۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۶۱۷۲۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

خون شهدای سوریه، عراق و یمن گریبان آمریکا را گرفت/ اقتصاد مقاومتی حلال مشکات کشور است

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه خونهای شهدای ملتهای مظلوم در عراق، سوریه و یمن که مورد تجاوز آمریکا قرار گرفته اند هدر نخواهد رفت، گفت: شهدا با حرکت خود و خون خود تمام نقشه های مستکبران را برملا می کنند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: برخی ها در داخل می گفتند چرا پرچم آمریکا را آتش می زنید در حالی که اکنون در خود آمریکا پرچم شان را آتش می زنند و این نمایانگر دست قدرت الهی است.

وی با بیان اینکه خونهای شهدای ملتهای مظلوم در عراق، سوریه و یمن که مورد تجاوز امریکا قرار گرفته اند هدر نخواهد رفت، گفت: شهدا با حرکت خود و خون خود تمام نقشه های مستکبران را برملا می کنند، استکباری جهانی امروز از هر زمانی منفورتر بوده و چهره حقیقی آن برای تمام ملتها مشخص شده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر توجه به اندیشه های امام خمینی(ره) و رهنمودهای امام خامنه ای، عنوان کرد: ما ملت ایران اسلامی به آقای ترامپ اعلام می کنیم که ما همان ملت مسلمان، مقاوم، آگاه و پیرو ولایت هستیم و برای همیشه برای مقابله با استکبار جهانی حتی لحظه ای غفلت نداریم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره ارتباط با آمریکا، گفت: آمریکا همان جنایتکار قدیمی و اعتماد به آن یک اشتباه بزرگ تاریخی است، باید کشور را قدرتمند نگاه داریم و اجازه ندهیم حتی نگاه پلیدی به سمت این کشور دوخته شود.

امام جمعه شبستر با تأکید بر حفظ استقلال کشور در تمام امورات و مسائل، ادامه داد: مسؤولان باید با برنامه ریزیهای مناسب در راستای استقلال اقتصادی کشور تلاش کنند و باید توجه کنند که با تبلیغات، سخنرانیها و جلسات، اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور عملی نمی شود.

وی با بیان اینکه انتخابات آمریکا این واقعیت را نشان داد که حتی این کشور توانایی مدیریت خود را ندارد، تصریح کرد: مسؤولان بدانند که کلید حل مشکلات اقتصادی در دست بیگانگان نیست، هم مسؤولان کشور و هم خود مردم با همت مضاعف و با از میان بردن برخی موانع مانند بروکراسی اداری می توانند این مهم را تحقق بخشند.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: ایران از نظر مالی، معادن، ذخایر زیرزمینی و دانش یکی از غنی ترین کشورهای جهان است، از مسؤولان می خواهیم همان  اندازه که به دنبال افراد خارجی افتاده اند به دنبال  سرمایه گذاران  و نخبگان داخلی که امین تر از دیگران است باشند تا بحث اشتغال نیز رونق یابد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات