۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۴۶۲۳۴۱
امام جمعه رفسنجان:

آمریکا دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی است

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنی آمریکا با ملت شریف ایران هیچ گاه و در هیچ موقعیت زمانی تغییر نمی کند؛ بلکه آمریکا دشمن قسم خورده این کشور است.
امام جمعه رفسنجان امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی زاده، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان، گفت: دشمنی آمریکا نسبت به مردم جمهوری اسلامی ایران دیرینه و قدیمی است؛ از زمان آیت الله کاشانی و نهضت حضرت امام خمینی(ره) به سادگی می توان فهمید که این کشور یکی از دشمنان ملت ایران به شمار می رود.

وی افزود: همه این سالها آمریکا از هر طریقی که توانسته کشور اسلامی و ملت ایران را با کینه توزی های خود آزار داده و به وسیله تحریم ها و ترورها با ما دشمنی کرده است، از این رو می بینیم که هر ساله تحریم ها را تمدید می کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم، مطرح کرد: دشمنی آمریکا با ملت شریف ایران هیچ گاه و در هیچ موقعیت زمانی تغییر نمی کند بلکه آمریکا دشمن قسم خورده این کشور است.

وی بیان کرد: ریس جمهور منتخب این کشور باور نداشت که رأی بیاورد اما او با تبلیغات آرای مردم آمریکا را از آن خود کرد؛ آقای ترامپ می خواهد کشورش را مستقل سازد تا اهداف خودش را برای مردم این کشور اجرا کند.

امام جمعه رفسنجان در پایان گفت: اهداف ریس جمهور منتخب آمریکا به طور واضح و شفاف تا تشکیل دولت و مشاورانش هنوز مشخص نیست؛ و این سخن ها که متأسفانه سبب ترس و اضطراب شده، تنها در حد حدس و گمان است./972/303/ب2

ارسال نظرات