۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۶۲۶۲۷
سردار نقدی مطرح کرد؛

در حال حاضر ایران برای منطقه تصمیم‌گیری می‌کند/ تاریخ به صلح ایران و آمریکا خواهد خندید

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشور ایران در حال حاضر برای منطقه تصمیم‌گیری می‌کند و آمریکا هم به این موضوع اذعان دارد، 29 ماه آمریکا تلاش کرد رییس جمهور لبنان را انتخاب کند اما کسی رییس جمهور شد که ایران می‌خواست.
سردار نقدی نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم هفته دفاع مقدس که در مدرسه البرز برگزار شد با اشاره به اینکه امروز یک روز خاص است که همکاران ما در مدارس حضور پیدا می‌کنند تا وظیفه‌ سنگینی که به واسطه شهدا بر دوش ماست اجرا کنند، اظهار داشت:  باید در بین نوجوانان حضور پیدا کرده و با آنها سخن گفت و امید است این شروعی برای ارتباط مستمر و بیشتر باشد.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی را باید در خدمت خود جوانان قرار داد تا از صفر تا صد آن را در دست بگیرند، این کار سبب می‌شود نوجوانان ما نقاط قوت و ضعف خود را بیابند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفاوت انسان با سایر موجودات بر روی اختیار و عقل است، خاطرنشان کرد: انسان اختیار کامل دارد و تنها موجودی است که قدرت انتخاب دارد، انسان باید در مقابل این نعمت جواب‌گو باشد، انسان برای دوره‌ای در دنیا نیامده است و در ابدیت نیز باید حضور پیدا کند.

نقدی تأکید کرد: کسانی که از قدرت اختیار خود درست استفاده کنند ابدیت خوبی خواهند داشت، البته انسان باید مسیر درست را انتخاب کند، کسی که بخواهد مسیر درست را انتخاب کند باید ارتباط مستحکم و پیوسته با خدا داشته باشد، یکی از راه‌های پیوند با خدا این است که طاغوت را کفر ورزیده و با آن مبارزه کنیم.

وی یادآور شد: هرکسی بخواهد مسلمان شود ابتدا باید نفی کند هر چیزی غیر از خدا را، خیلی‌ها در طول تاریخ سعی داشتند طاغوت و خدا را در کنار هم جمع کنند اما این امر امکان‌پذیر نبود، در آیت الکرسی آمده است که کسی که با طاغوت مبارزه کند خدا او را به سوی نور می‌برد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران راه را درست انتخاب کرد و بهای آنها را در راه مبارزه با طاغوت داد، تصریح کرد: وقتی بخواهیم قدرت را مهار و مسیر را برای عدالت هموار نمایید باید سختی‌های زیادی را کشید تا به حقیقت ایمان رسید.

نقدی افزود: در زمان طاغوت ملت ما اکثریت بی‌‍سواد مطلق بودند، حالا همین ملت به جایی رسیده است که  سرعت رشد علم آن 13برابر در دنیا است و در رتبه 17علمی دنیا هستیم، ملتی که قادر به ساخت خیلی از امکانات کشور نبود امروز موشک می‌سازد،.

وی گفت: امروز صنایع دفاعی ما همه از سوی نیروهای خودکفای داخلی ساخته می‌شود، زمانی شهرهای ما را در جنگ تصرف کردند اما امروز کسی نمی‌تواند به ایران نگاه چپ کند، همچنین انتخاب مردم در زمان شاه اهمیتی نداشت، در آن زمان یک خدمتکار انگلیسی به نام ارنست همه کاره ایران و دربار بود، به این معنا که ما از لحاظ سیاسی در زمان طاغوت اراده‌ای نداشتیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: کشور ایران در حال حاضر برای منطقه تصمیم گیری می‌کند و آمریکا هم به این موضوع اذعان دارد، 29 ماه آمریکا تلاش کرد رییس جمهور لبنان را انتخاب کند اما کسی شد که ایران می‌خواست، سال‌ها است که تلاش کردند رییس جمهور سوریه را تغییر دهند اما نتوانسته کاری کنند.

سیاست‌های آمریکا در این سال‌ها عقب گرد داشته است

نقدی با بیان اینکه سیاست آمریکا در این روزها تنها عقب‌گرد بوده است، عنوان کرد: زمانی که خبرنگار فلسیطینی از من پرسید آینده دنیا چه خواهد شد گفتم سال 2025 اسرائیلی وجود نخواهد داشت،تاریخ این موضوع را اثبات می‌کند، مگر در ایران 35 سال پیش آمریکا حکومت نمی‌کرد، مگر در عراق صدام آمریکایی نبود، مگر در لبنان، غزه و یمن اسرائیلی‌ها حضور نداشتند پس حال چه شده است ایران توانسته همه را به شکست بکشاند.

وی تاکید کرد: اگر ایران به همین شکل پیش برود 10 سال آینده در بیت المقدس خواهد بود، در زمان جنگ تمام ابرقدرت‌ها در حمایت از صدام تلاش خود را کردند، پیشرفته‌ترین تسلیحات را به صدام دادند اما ایران در وعده خود با خدا پیروز شد، اسرائیل در تمام جنگ‌ها با ارتش‌های عربی پیروز شد اما در نوار غزه شکست خورد و این نشان می‌دهد که دشمن ضعیف شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در این شرایط که با مبارزه به پیروزی رسیده‌ایم خیلی‌ها معتقدند که چرا آنقدر مبارزه می‌کنیم باید صلح‌گرا باشیم، امروز آمریکا دیگر قدرت آمریکا زمان انقلاب ایران ندارد، هروز دو و نیم میلیارد به بدهی دولت آمریکا اضافه می‌شود، ما در مقابل آمریکا ترسی نداریم.

نقدی اظهار داشت: در زمان انتخابات آمریکا دیدیم که کاندیدها چه گفتند، هفت میلیون آمریکایی کارتون خواب هستند و جمعیت وسیعی زیر خط فقر، وضعیت امنیتی کشور آمریکا از زبان خود اوباما در ژاویه سال پیش اسفناک اعلام شد، از طرفی اعتبار بین المللی آمریکا در دنیا بسیار بالا بود اما الان شاهد هستیم که اکثریت کشورهای دنیا به اعتراض به آمریکا و مقابله با آن می‌پردازند و رییس جمهور آمریکا نمی‌تواند به کشورهای دیگر سفر کند.

وی ادامه داد: در این شرایط چرا ما باید با آمریکا سازش کنیم، ما در زمانی که آمریکا در اوج بود با او مبارزه کردیم و حال که آمریکا قدرتی ندارد در مقابل او نباید سر خم کنیم، تاریخ به ما خواهد خندید.

دشمن بروی جوانان ما نفوذ کرده است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جوانان ما در بین 20 تا 27 سالگی تصمیم‌گیری و گزینش می‌کنند چه راهی را انتخاب کنند، تصریح کرد: امروز دشمن برای نسل جوان ما نقشه کشیده است، فضای مسموم مجازی را به راه انداخته است، از سوی دیگر مواد مخدری که در همه جا دنیا گران است را در ایران ارزان عرضه می‌کند و این نشانگر آن است که استکبار برای ما برنامه‌ریزی کرده است.

نقدی افزود: در دنیا ما تحریم تکنولوژی هستیم اما به محض اینکه جدیدترین مدل موبایل و وسایل ارتباطی به بازار می‌آید در ایران سریعا منتشر می‌شود، این به خاطر آن است که می‌خواهند با فضاهای مسموم ارتباطی جوانان ما را گمراه کنند.

وی یادآور شد: امروز آمریکا در سیاست‌های اقتصادی به مشکل خورده است، 99 درصد ثروت آمریکا در دست 1 درصد از مردم است، ترامپ گفت حدود 29 درصد مردم در زیر خط فقر هستند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مردم آمریکا در انتخابات، گفت: در انتخابات جورج بوش دوم 36 درصد مردم آمریکا حضور پیدا کردند و این یک افتضاح برای مدعی دموکراسی بود، به همین منظور یک سیاهپوست رو به کاندیداتوری آوردند تا معترضان را نیز به پای صندوق بکشانند تا آرا حداکثر به 50 درصد برسد.

نقدی خاطرنشان کرد: برای انتخابات این دوره هم برای آنکه مردم پای صندوق بیایند یک زن و یک فرد جنجالی را وارد صحنه کردند و قصد بر این بود کسی دیگر رییس جمهور شود اما از شانس آنها ترامپ رأی آورد، در کشور ما آمدن ترامپ یا دیگران تأثیری ندارد زیرا ما همانند عربستان دوست آمریکا نیستیم.

وی در پایان گفت: آمریکا در هر زمانی با همه تلاش خود به ایران یورش آورده است اما اثر نکرد، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی فلج کننده، تحریم سیاسی، جنگ، تولید تروریسم و.. همه نمونه‌ای از کارهای آمریکا در قبال ایران است که در هیچ عرصه‌ای از آن موفق نبوده است، همه را به کار گرفت اما تاثیری نداشت./816/201/ب2

ارسال نظرات