۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۴۶۴۵۶۸
حجت الاسلام فلاحی:

نگرانی ما از افرادی است که از درون به جان انقلاب افتاده‌اند/ شرمنده شهدای هسته‌ای هستیم

حجت الاسلام فلاحی گفت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدای مدافع حرم به کشورهای همسایه و منطقه صادر شده است ولی نگرانی ما از جبهه داخلی است، حکومت امیرمومنان(ع) و امام حسن مجتبی(ع) از داخل شکست خورد و حال تعدادی از درون به جان انقلاب افتاده اند که نگرانی ما این افراد هستند.
احمد حسین فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمد رضا فلاحی استاد حوزه و دانشگاه چهارشنبه شب در یادواره شهدای کوی امام خمینی(ره) همدان با اشاره به جایگاه رفیع شهادت گفت: شهادت بالاتربن فضیلت است، قطعا شهدا راه میانبر را پیموده اند.

وی در ادامه ابراز داشت: ای شهدا ما شرمنده ایم که نتوانستیم راه و آرمان های شما را که در مسیر آن اهداف جان خود را فدا کردید ادامه دهیم، آری شرمنده آنهایی هستیم که هیچ دغدغه ای ندارند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به ضررهایی که دشمن در توافق هسته به این مملکت وارد کرده گفت: ما شرمنده احمدی روشن ها هستیم، که از شانزده هزار سانتریفیوژ پنج هزار آنها فعال است، شرمنده علی محمدی ها و تمامی شهدای هسته ای هستیم که هیچ اورانیوم غنی شده 20 درصدی نداریم.

وی در ادامه افزود: از کسانی شرمنده ایم که قدر شهدا را ندانسته و حتی نام آنها را در روزنامه هایشان نیاوردند، آنها رفتند ولی عده ای برایشان خوب شد، اختلاس کردند و حقوق نجومی گرفتند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: شهدایی رفتند و بی سر برگشتند، سید میلاد مصطفوی از پدرش موقع رفتن رضایت نامه شهادت گرفت و رفت، آنها رفتند و ما شرمنده ایم.

وی در ادامه با اشاره به سخت گیری بعضی مسؤولان نسبت به برگزاری این یادواره شهدا خاطر نشان کرد: مسؤولان بنرهای تبلیغاتی این مراسم را پایین کشیدند و مجریان این برنامه را به شورای تامین فرستاند و از آنها تعهد گرفته اند که هیچ نقدی به دولت و رئیس جمهور  در برنامه نشود.

حجت الاسلام فلاحی گفت: اگر به امام و رهبری چیزی گفته شود کسی حرفی نمی زند اگر کسی از خط قرمزهای رهبری عبور کند کسی حرفی نمی زند اما کسی حق نقد دولت را ندارد.

وی در پایان با اشاره به خدمت عظیم شهدای مدافع حرم گفت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدای مدافع حرم به کشور های همسایه و منطقه صادر شده است ولی نگرانی ما از جبهه داخلی است، حکومت امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) از داخل شکست خورد و حال تعدادی از درون به جان انقلاب افتاده اند که نگرانی ما این افراد هستند./202/979/ب1

ارسال نظرات