۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۶۸۴۸۱

اعلام ویژه برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه به قم

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه(س) را به قم اعلام کرد.
سالروز ورود حضرت معصومه به قم

حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه(س) را به شهر قم اعلام کرد.

وی افزود: کاروان نمادین ورود کریمه اهل بیت(س)همچون سال های گذشته با حضور خادمان حضرت معصومه(س) و مردم ولایت مدار قم در 23 ربیع الاول به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در روز پنجشنبه مصادف با شب ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم، بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه مولودی خوانی و قرائت دعای کمیل با نوای سید علی حسینی نژاد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) انجام خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی پور افزود: همچنین در روز جمعه بعد از نماز صبح، دعای ندبه با حضور حاج احمد واعظی و سخنرانی حجت الاسلام واضحی انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اجرای همایش فاطمیون و حرکت مردم و خدام از میدان معصومیه به طرف حرم مطهر افزود: این همایش ساعت 8 صبح روز جمعه با حضور مردم ولایتمدار شهر قم اجرا  می شود.

حجت الاسلام بهشتی پور تصریح کرد: اجرای برنامه مداحی با حضور حاج سید مهدی میرداماد و حاج احمد واعظی و سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مؤمنی از دیگر برنامه هایی است که روز جمعه در صحن امام رضا(ع) آستان حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شام ورود حضرت معصومه (س) به قم گفت: در شام ورود نیز بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه سخرانی با حضور حجت الاسلام میرزا محمدی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) با بیان این که در رواق کودک و نوجوان در قسمت دختران و پسران نیز ویژه برنامه های مناسبتی و جنگ های شادی اجرا خواهد شد، یادآور شد: برای خواهران نیز در رواق حضرت خدیجه(س) ویژه برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) انجام شده و همچنین در فاصله ورود تا رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) دوره کوتاه مدت معارفی «معصومه شناسی» در آستان حضرت معصومه(س) برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های هفتگی و مناسبتی آستان حضرت معصومه(س) می توانند به سایت آستان به آدرس http://amfm.ir/ و یا کانال تلگر امی آستان مقدس مراجعه کنند./968/302/ب3

ارسال نظرات