۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۶۹۸۷۶
آیت الله موسوی اصفهانی:

مسؤولان باید در برابر آمریکا موضع جدی اتخاذ کنند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبر انقلاب، از مسؤولان خواست در برابر بدعهدی های ‌آمریکا موضع جدی بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به تمدید برجام توسط امریکا اظهار داشت: امروز مسؤولان توافق برجام بین محذورها قرار گرفته اند.

وی با اشاره به این که مسؤولان گفتند برخی خطوط قرمز رعایت نشده است، گفت: به نظر می رسد که تصمیم نهایی در این زمینه با رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان ادامه داد: جریان عهد شکنی آمریکا از آغاز توافق شروع شد و بعد در مجلس نمایندگان مورد تصویب قرار گرفت و رهبر معظم انقلاب در بسیاری از سخنرانی های خود اظهار داشتند که این مصداق نقض برجام است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اظهار نظر رهبری همه دولتی ها به زبان آمدند و باید خدا را شکر کرد که همه افراد حرف رهبری را تکرار می کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: آنچه به نظر می رسد آن است که دولت می گوید که چون قرارداد ما با آمریکا به تنهایی نبوده و با 5+1 بوده است به همین دلیل با کارشکنی امریکا برجام نقض نمی شود و باید دید طرف های اروپایی به این امر چقدر پایبند هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: اگر اروپا بخواهد کج دار و مریز رفتار کند مسؤولان کشور راحت تر می توانند تصمیمی نهایی را اتخاذ کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بالاخره باید همه منتظر نظر رهبر معظم انقلاب در این زمینه باشیم چرا که در مسائل کلان کشور نظر رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد./979/ت302/ج1

ارسال نظرات