۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۶۹۸۹۶
مدیر تبلیغات اسلامی خرم‌بید:

بهترین راه نجات از شبهات مراجعه به آیات قرآن است

مدیر تبلیغات اسلامی خرم‌بید گفت: بی‌شک بهترین راه نجات بشر از شبهات و قدم گذاشتن در راه خدا، مراجعه به آیات قرآن است و نور قرآن باطن انسان را نورانی می‌کند و انسان را از انحرافات مصون می‌دارد.
محفل انس با قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، محفل انس با قرآن با تلاوت علیرضا خالقی، رتبه اول مسابقه اسراء در شبكه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین با اجرای رضوانی از مجریان قرآنی كشورمان امروز، ۶ دی‌ماه در مهدیه صفاشهر برپا شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام عقیل اكبری باصری، سرپرست تبلیغات اسلامی خرم بید در این محفل نورانی به اهمیت تلاوت قرآن کریم و تدبر در آیات وحی اشاره کرد و گفت: بی‌شک بهترین راه نجات بشر از شبهات و قدم گذاشتن در راه خدا، مراجعه به آیات قرآن است و نور قرآن باطن انسان را نورانی می‌کند و انسان را از انحرافات مصون می‌دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، در راستای تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی در جامعه است.

حجت الاسلام اكبری باصری اظهار كرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری است و برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند زمینه‌های آشنایی و انس بیشتر با قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن را در جامعه فراهم كند.

یادآور می‌شود، در پایان این محفل نورانی از برگزیدگان مسابقات قرآن و همچنین فعالان قرآنی شهرستان خرم‌بید تجلیل شد./102/919/ب1

ارسال نظرات