۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۲۱۶۱
رییس ستاد عتبات عالیات کرمانشاه مطرح کرد؛

توجه به بانکداری اسلامی موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می شود

رییس ستاد عتبات عالیات کرمانشاه با اشاره به اینکه ترویج بانکداری اسلامی روند پیشرفت اقتصادی انقلاب را تسریع خواهد کرد، گفت: توجه به بانکداری اسلامی و جریان درست سرمایه موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی شده و تحریم ها را نیز بی اثر می سازد.
بانکداری اسلامی بانکداری اسلامی بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان، رییس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت، ابراز داشت: برکت وام های قرض الحسنه در زندگی انسانها کاملا مشهود است.

امام جمعه شهرستان بیستون تصریح کرد: قرض الحسنه از مؤکدات دین مبین اسلام بوده و توجه به این سنت حسنه مشکلات بسیاری از نیازمندان را مرتفع می سازد.

رییس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بانک ها باید به سمت بانکداری اسلامی پیش بروند و سودهای سرسام آور بانکی از چرخه بانکداری حذف شود زیرا این روند موجب فشار بر قشر کم درآمد و محرومیت آنها از تسهیلات بانکی با شرایط مناسب می شود.

حجت الاسلام ضیغمیان یادآور شد: بانکها باید تلاش کنند در تحقق سلامت بانکی و پایداری به بانکداری بدون ربا و اسلامی خود را اثبات کنند نه اینکه با نفی یکدیگر به دنبال جذب سرمایه مشتریان باشند.

وی در ادامه بیان داشت: اسلام بسیار بر اهمیت سنت قرض الحسنه تأکید داشته و قطعأ ترویج بانکداری اسلامی روند پیشرفت اقتصادی انقلاب را تسریع خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بیستون خاطرنشان کرد: بسیاری از بانکها دستورات الهی را رعایت نمی کنند و تنها به فکر منافع خویش هستند در حالی که این امر موجب بدبینی مردم به نظام بانکداری در کشور می شود.

مدیر ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه اظهار داشت: باید پول بانکها به جریان بیفتد و وارد چرخه صنعت کشور شود تا بسیاری از مشکلات برطرف شده و شاهد پیشرفت نظام باشیم.

حجت الاسلام ضیغمیان در پایان بیان داشت: توجه به بانکداری اسلامی و جریان درست سرمایه موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی شده و تحریم ها را نیز بی اثر می سازد./857/203/ب2

ارسال نظرات