۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۷۶۲۳۴
آیت الله دری نجف آبادی:

مردم و مسؤولان در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند، گفت: یکی از تهدیدات و نقشه های شوم دشمنان نظام، هجمه فرهنگی و وارد کردن صدمه بر کانون خانواده‌ است که در این راستا بانوان و مادران باید با هوشیاری نقش‌آفرین باشند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در کلاس درس اخلاق بانوان که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: امروز باید با برنامه نقشه ها و توطئه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

صدمه بر کانون خانواده‌ یکی از تهدیدات دشمن

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم و مسؤولان در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند، گفت: یکی از تهدیدات و نقشه های شوم دشمنان نظام، هجمه فرهنگی و وارد کردن صدمه بر کانون خانواده‌ است که در این راستا بانوان و مادران باید با هوشیاری نقش‌آفرین باشند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه دهه مبارک فجر را نماد اثبات اقتدار ایران اسلامی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت بازگو کردن ارزش ها و آرمان ها است و همه و همه باید از این فرصت ارزنده در مسیر تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب بهره مند شوند.

نقش آفرینی بانوان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه اراک با اشاره به نقش آفرینی بانوان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: نقش بانوان در همه عرصه‌های انقلاب بی‌بدیل است و بانوان با ایمان و غیور ایرانی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارند.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه در استان مرکزی مشکلات فراوانی وجود دارد که باید با برنامه ریزی در مسیر حل این مشکلات گام برداشته شود، خاطر نشان کرد: تاخیر در ازدواج، کم شدن زادوولد، اعتیاد و افزایش طلاق و استفاده نادرست از فضای مجازی مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در استان مرکزی است.

فضای مجازی نیازمند آموزش و فرهنگ سازی و نظارت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه اگر فضای مجازی با آگاهی و شناخت در کاربرد همراه نشود فضایی خطرساز برای فرهنگ جامعه است، ابراز کرد: امروز باید متولیان امر برای مدیریت فضای مجازی برنامه موثری داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه فضای مجازی نیازمند آموزش و فرهنگسازی و نظارت است، اظهار داشت: فضای مجازی در کنار مزایای متعددی که دارد دارای معایب نیز می باشد و باید استفاده فضای مجازی در جامعه استفاده ای صحیح و منطقی باشد.

به گزارش رسا، 35 درصد از جرایم فضای مجازی استان مرکزی را هتک حیثیت و نشر اکاذیب شامل می شود که این میزان سه برابر میزان کشور است و بستر 56 درصد از جرایم در شبکه های اجتماعی است و 40 درصد از جرایمی که در فضای مجازی استان مرکزی رخ می دهد کشف و شناسایی می شوند./842/202/ب2

ارسال نظرات