۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۹۹۰
آیت الله دری نجف آبادی تبیین کرد؛

نقش کلیدی روحانیان در صیانت از انقلاب اسلامی/ دهه فجر، فرصت تشریح آرمان های امام راحل

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس دین پایه‌گذاری شده است، گفت: روحانیان در جامعه دینی به عنوان سخنگوی دین مطرح هستند و در شکل گیری و صیانت انقلاب اسلامی نقش محوری و کلیدی بر عهده داشته اند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک ظهر امروز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: روحانیان در پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند.

نقش روحانیان اشاعه ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس دین پایه‌گذاری شده است، گفت: روحانیان در جامعه دینی به عنوان سخنگوی دین مطرح هستند و در شکل گیری و صیانت انقلاب اسلامی نقش محوری و کلیدی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه روحانیان مرجع فکری در حفظ و اشاعه ارزش ها و دستاورهای نظام اسلامی هستند، ابراز داشت: جامعه روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحولات سياسي و اجتماعي کشور عزیزمان به عنوان نقش مرجع و هدايت كننده به خوبی توانسته اند در رسیدن به اهداف عالیه سربلند و موفق باشند.

تشریح سیره اهل بیت عصمت و طهارت در جامعه

امام جمعه اراک با اشاره به خدمات ارزنده روحانیان در سال های پیش از انقلاب، ابراز داشت: جامعه روحانیت از سال های پیش از انقلاب، همواره در صحنه بوده است و به دلیل جایگاه ویژه در میان مردم و شبکه ارتباطی وسیع چهره به چهره ای که در اختیار داشته اند در راهبری رخدادهای انقلاب نقش آفرینی مستقیم داشته اند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامعه روحانیان باید در تشریح سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جامعه بیش از پیش گام بردارند، اظهار داشت: جامعه روحانیان باید با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام، جامعه را به سمت و سوی معنویت هدایت و در این مسیر تلاش کنند.

ایام الله دهه مبارک فجر فرصت تشریح ارزش های ناب انقلاب اسلامی

امام جمعه اراک ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح ارزش های ناب انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری در جامعه دانست و بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت هوشیار که در راس آن امام خمینی(ره) قرار داشت توانست سبب تحولات عظیمی در جهان شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه و روحانیت باید از فرصت ارزشمند و طلایی ایام الله دهه مبارک فجر به خوبی بهره مند شوند، گفت: روحانیان باید جوانان امروز را با اهداف و حال و هوای انقلاب اسلامی آشنا کنند و هدایت جوانان این مرز و بوم را در رأس امور خود قرار دهند.

به گزارش رسا، کلاس تفسیر قرآن آیت الله دری نجف آبادی هر هفته روزهای پنجشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات