۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۷۸۲۷۵
آیت الله دری نجف آبادی:

افزایش توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی تعطیل بردار نیست

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه با دشمن در زمینه های دفاعی مذاکره ای نخواهیم داشت، گفت: تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا بالا بردن توان موشکی است و افزایش توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مذاکره و تعطیلی‌بردار نیست.
نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته شهر اراک، با تاکید بر اینکه با دشمن در زمینه های دفاعی مذاکره ای نخواهیم داشت، گفت: تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا بالا بردن توان موشکی است؛ افزایش توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مذاکره و تعطیلی‌بردار نیست.

هیچ قدرتی نمی تواند نسبت به حقوق و صنایع دفاعی ملت ایران دخالت کند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بر سر موضوع دفاعی و موشکی خود کاملا استوار است، تصریح کرد: بدخواهان بدانند تهدیدهای غرب هیچ تاثیری در این زمینه ندارد و آمریکا بهتر است اینقدر تهدید نکند چون بی تاثیر است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند نسبت به حقوق و صنایع دفاعی ملت ایران دخالت کند، اظهار داشت: قدرت دفاعی و موشکی ایران یک مساله داخلی است و همچنین تقویت بنیه دفاعی حق ملت ایران است.

حوزه‌های علمیه و نمازجمعه از برکات انقلاب اسلامی 

امام جمعه اراک در ادامه حوزه‌های علمیه و نمازجمعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز در ۹۰۰ شهر کشور شاهد برپایی نماز جمعه هستیم که این مهم نشانگر لبیک‌گویی مردم به رهبری انقلاب و نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات خوب و صورت گرفته در زمینه گسترش تحصیلات فقهی و دینی، گفت: امروز در حوزه‌های علمیه استان مرکزی شاهد پیشرت ها و اقدامات شایسته ای بوده ایم و افزایش این فعالیت‌ها نیازمند حمایت خیران برای توسعه فضاهای آموزشی حوزوی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم باید فرزندان خود را برای حضور در حوزه‌های علمیه تشویق و هدایت کنند، ابراز داشت: مدتی دیگر ثبت نام حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود ما در استان سطح 3 حوزه را در شهرهای اراک و ساوه دایر کردیم که با پیگیری‌ها سطح 4 را نیز با موفقت انجام شده برپا خواهیم کرد.

راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند توطئه های دشمنان و نقشه های شوم بدخواهان را خنثی کند و این راهپیمایی باشکوه تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام است و موجبات یاس دشمنان را فراهم می کند، گقت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان مرکزی باید با انگیزه تر از سال های گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و اتحاد خود را به جهانیان و دشمنان نظام اسلامی نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با برنامه ریزی جوانان را با اهداف انقلاب و امام راحل آشنا کنند، ابراز کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی، تشریح و تبیین دستاورد، آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به ویژه برای نسل جوان است

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یکی از رخدادهای بی نظیر تاریخ معاصر

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر یادآور ایثارگری های ملتی است که با وحدت و یکپارچگی و حمایت از آرمان های والای امام راحل توانستند در مقابل دشمنان، ظلم و ستم طاغوت با قدرت ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را یکی از رخدادهای بی نظیر تاریخ معاصر دانست و بیان داشت: ملت ایران با وحدت و همدلی بی نظیر و به رهبری امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی حکومت شاهنشاهی را در این کشور ریشه کن و دست استکبارگران را از منافع ملت کوتاه کرد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات