۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۰۹۴
فجر انقلاب؛

مرزبانان خلیج نیلگون همیشه فارس با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه، مرزبانان خلیج نیلگون همیشه فارس با مشت‌های گره‌کرده و سر دادن ندای هیهات‌ مناالذله با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مردم سراسر استان هرمزگان از ساعت 9 صبح امروز با حضور در میعادگاه‌ های راهپیمایی شورانگیز 22 بهمن، گام بلند خویش را برای آغاز سی و هشتمین سال شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را برداشته ‌اند.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس با مشت‌ های گره‌کرده و سر دادن ندای هیأت‌ من‌الذله اراده ملی خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حمایت خود را از انقلاب و دست‌آوردهای آن نشان می‌دهند.

اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، کودک و بزرگسال با حضور وصف‌ناپذیر در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه ‌تر از سال‌ های گذشته با آرمان‌ های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان و رییس ستاد دهه فجر استان به تشریح برنامه های این ستاد در استان پرداخت و گفت: برای هر چه یهتر برگزار شدن ویزه برنامه های دهه مبارکه فجر در هرمزگان، 24 کمیته و 31 ستاد در بخش های مختلف تشکیل و راه اندازی شد.

وی افزود: در همین راستا، همچنین 50 نشست هماهنگی و 3 هزار برنامه متنوع در دهه فجر امسال در استان هرمزگان برگزار شد.

در ادامه این مراسم، جاسم جادری استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن برای زورگویان جهانی این پیام را داشت که هرچه ما را بیشتر تهدید کنند، مردم ایران اسلامی با اتحاد بیشتری در دفاع از راه و آرمان خود خواهند ایستاد و پاسخ محکمی به آنها می دهند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان در سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی نیز همچون گذشته در دفاع از ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حماسه ای دیگر رقم زدند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: مردم هرمزگان به عنوان حافظان خلیج فارس و تنگه هرمز همواره به نحو احسن وظیفه خویش در دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب را انجام داده اند.

جادری افزود: این حضور گسترده برای زورگویان جهانی این پیام را داشت که هرچه ما را بیشتر تهدید کنند، مردم ایران اسلامی با اتحاد بیشتری در دفاع از راه و آرمان خود خواهند ایستاد و پاسخ محکمی به آنها می دهند.«

وی تصریح کرد: مردم ما امروز ثابت کردند که جواب هرکس را که از موضع زور در برابر ما وارد شود را با مشت های گره کرده خود خواهند داد و این حضور شکوهمند مردم نشان داد که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

جادری گفت: در اثر مقاومت و ایستادگی ملت ایران، اقدامات دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته راه به جایی نبرده و ملت با قدرت به این مسیر ادامه خواهد داد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز کشور ما در مسیر عقلانیت و تدبیر گام برمی دارد، اظهار داشت: ما مسؤولان وظیفه داریم قدردان مردم باشیم و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام روح الله اولیایی مدیر حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان گفت: برگزاری جشن‌ های دهه فجر نشان‌ دهنده زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شادی و امید به مردم بخشیدن و ایجاد روح معنویت در جامعه است.

وی افزود: تجربیات مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 4 دهه از انقلاب، یادآور آن کلام منتسب به حضرت امام خمینی (ره) است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

مدیر حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس گفتدهه فجر سال 1357 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دهه سرنوشت‌سازی بود که در آن تاریخ، امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید و دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشتند و نظام حکومت اسلامی را اعلام کردند.

حجت الاسلام اولیایی تصریح کرد: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است، از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

وی در پایان ابراز داشت: انقلاب اسلامی، عظیم ‌ترین رخداد اسلامی بعد از غیبت امام عصر(عج) محسوب می‌ شود و از آن می ‌توان به عنوان بزرگ ‌ترین معجزه تاریخ معاصر نام برد که به هیچ وجه با محاسبات مادی قابل تصور نیست./202/851/ب1

ارسال نظرات