۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۸۱۶۲۶
آیت الله علما:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن التزام خود را به انقلاب اسلامی نشان داد

آیت الله علما با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن التزام خود را به انقلاب اسلامی نشان داد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به راهپیمایی پرشور ملت ایران، ابراز داشت: ملت ایران با حضور در روز 22 بهمن و راهپیمایی پرشور التزام خود را به انقلاب اسلامی نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر و ستایش است، ملت ایران همواره سبب انسجام و تداوم انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: ملت ایران در روز 22 بهمن تو دهنی محکمی به رییس جمهور آمریکا زده و ولایتمداری خود را ثابت کردند.

این مسؤول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: مردم با حضور خودجوش و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که حامی انقلاب و ولایت فقیه بوده و نسبت به دشمنان انقلاب و اسلام استکبارستیز هستند.

آیت الله علما یادآور شد: رسانه های جهان در روز 22 بهمن حضور پرشور ملت ایران و استکبار ستیزی آنها را منتشر کرده و این حرکت انقلابی مردم جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود  به مسؤولان گفت که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به منزله رضایتمندی آنها از عملکردشان ندانند، خدمتگزاران نظام باید مرتفع ساختن مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش بی بدلیل استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای جمهوری اسلامی ایران دانسته است و این مهم نقش تأثیرگذار استان کرمانشاه را در صحنه های حساس انقلاب به خوبی نشان می دهد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری را در سطح کشور دارد لذا مسؤولان باید تمهیدات لازم را در جهت حل این مشکل بیاندیشند.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: مسؤولان نسبت به حربه های دشمنان آگاه باشند، بنابراین با اتکا به توان داخلی و استفاده از نیروی متخصص داخلی بر تحریمها غلبه کنند./857/201/ب2

 

ارسال نظرات