۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۸۸۲
آیت الله علما:

دشمنان درصدد به چالش کشاندن دستاوردهای انقلاب هستند

آیت الله علما با اشاره به تلاش دشمن در راستای وابسته کردن انقلاب به خود، گفت: دشمنان درصدد به چالش کشاندن دستاوردهای انقلاب هستند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، ابراز داشت: این بانوی باکرامت اسوه مقاومت و ایستادگی از آرمانها و ارزش های دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مسأله اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی تنها به واسطه اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر توانایی های داخلی صورت می گیرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام درصدد این هستند که کشورهای اسلامی به ویژه ایران را مصرف گرا و وابسته به خود کنند تا بدین وسیله نقشه های شیطانی خویش را عملیاتی سازند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: اقتصاد مقاومتی باید از سوی عموم مردم و مسؤولان در هر زمینه ای جدی گرفته شود زیرا عدم توجه به این راهکار اقتصاد کشور را فلج کرده و سبب پسرفت انقلاب اسلامی خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نشان از درایت و آگاهی بی چون و چرای رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان است.

آیت الله علما ادامه داد: تحریم ها به انقلاب اسلامی این فرصت را داد که بر توان داخلی تکیه کرده و پیشرفتی دوچندان را نصیب انقلاب اسلامی کند، دشمن از ارتقا و پیشرفت نظام وحشت دارد و به دنبال به چالش کشاندن این دستاوردها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان انقلاب در مذاکره ای که با ایران داشتند درصدد به کرسی نشاندن نقشه های خود بودند و تحریم های بسیاری را نیز علیه نظام اعمال کردند.

این مسؤول تأکید کرد: مسؤولان آگاه و با درایت باشند و در برابر مکر و نیرنگ دشمنان انقلاب واکنشی که به نفع انقلاب و اسلام باشد نشان دهند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مردم را به مشارکت در روز درختکاری و هفته نیکوکاری دعوت کرد و عنوان داشت: باید نسبت به همنوع خود احساس مسؤولیت داشته و به فکر آبادانی و پیشرفت جامعه و دیگران باشیم./857/201/ب2

ارسال نظرات