۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۸۵۱۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نشست دانش افزایی معارف فاطمی در مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: نشست سه روزه دانش افزایی معارف فاطمی در مدارس علمیه خواهران برگزار شد.
حجت الاسلام داوود زارع

حجت الاسلام داوود زارع، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری نشست دانش افزایی در مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: نشست دانش افزایی معارف فاطمی(س) با حضور طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز برگزار شد، تصریح کرد: نشست دانش افزایی معارف فاطمی با محوریت آشنایی با فضائل، تببین مکتب و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

وی در ادامه افزود: نشست دانش افزایی معارف فاطمی در راستای بررسی و آشنایی با زندگی این بانو برگزار و به شبهات دینی در این زمینه پرداخته شد.

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) باید به خوبی برای جامعه تبیین شود، گفت: این رسالت خطیر بر عهده طلاب حوزه های علمیه است و نشر اندیشه و مکتب ائمه اطهار(ع) باید به واسطه دانش آموختگان حوزه های علمیه تحقق یابد.

استاد حوزه علمیه در ادامه تأکید کرد: شناخت سیره انبیا و معصومین(ع) به انسان این توانایی را می دهد که تا در مسیر درست و الهی قرار گرفته و بدین وسیله عده بسیاری از مردم را با خود همراه سازد.

این مسؤول با بیان اینکه دشمنان با کمرنگ ساختن مکتب انبیای الهی درصدد تضعیف اسلام هستند، گفت: آثار و برکات فضائل و اندیشه های ائمه اطهار(ع) به قدری است که با گذشت چندین سال باز هم دشمنان اسلام از توسل مسلمانان به آنها احساس خطر می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: طلاب و روحانیان رهبران دینی و مبلغان مکتب ائمه اطهار(ع) در جامعه هستند، بنابراین با توجه به اینکه در مسیر فرستادگان الهی گام برمی دارند باید نسبت به رفتار و کردار خود مراقبت بیشتری لحاظ کنند.

لازم به ذکر است، نشست دانش افزایی معارف فاطمی به مدت سه روز و در مدارس علمیه اسلام آباد غرب، صحنه و کرمانشاه برگزار شد./857/303/ب2

ارسال نظرات